Podravka organizirala edukaciju, slavlje i zabavu za posjetitelje Sajma

Inspiracija za ovogodišnji Podravkin nastup na Sajmu bile su dvije uspješnice - 70 godina Podravkinog postojanja, te 60 godina od prvog pojavljivanja u trgovinama Podravkinih legenda, kokošje i goveđe juhe, goveđeg gulaša i kokošje paštete.

0
Foto: Podravka
- Oglas -

Spoj tradicije, kvalitete i modernoga dizajna oduvijek su blli odlika Podravkina sudjelovanja na Mostarskom sajmu, no ove su godine Podravkine sajamske aktivnosti izazvale posebitu pozornost.

Tijekom 21. Mostarskog sajma, a u suradnji sa Hercegovačko-neretvanskom županijom, Podravka je organizirala predavanje na temu ”Mogućnosti razvoja proizvodnje rajčice za preradu na području Hercegovine”, trećega dana Sajma.

Zahvaljujući timovima Podravke koji su unatrag nekoliko mjeseci radili na projektu uzgoja rajčice za potrebe Podravke u Zapadnoj Hercegovini, rezultati  učinjenog predstavljeni su u obliku projekta upravo na Mostarskome sajmu. Prezentaciji je nazočio veliki broj posjetitelja Sajma, ali i potencijalnih budućih kooperanata za uzgoj i proizvodnju rajčice s ovog područja. Sudeći prema reakcijama nazočnih, projekt je prihvaćen s oduševljenjem.

Foto: Podravka
- Oglas -

Tijekom predavanja najvljeni su i daljnji planovi na projektu, koji prvenstveno uključuje izradu feasibility studije od istog projektnog tima koja će precizno razraditi sve prihode, rashode, investicije i tehnološke radnje da bi projekat mogao uspješno zaživjeti.

Podravkino zapaženo sudjelovanje na 21. Mostarskom gospodarskom sajmu zaokruženo je posljednjeg dana Sajma, kad su gosti kulinarskog kutka „Vegeta, slobodno kuhaj” bili sudionici Podravkine kampanje obilježavnja 70 godina Podravke za tržišta Bosne i Hercegovine – Maja, Nikolas i Danijel koji su zajedno s Podravkinim promotorima kulinarstva i posjetiteljima sudjelovali  u pripremi jela.

Foto: Podravka

Inspiracija za ovogodišnji Podravkin nastup na Sajmu bile su dvije uspješnice – 70 godina Podravkinog postojanja, te 60 godina od prvog pojavljivanja u trgovinama Podravkinih legenda, kokošje i goveđe juhe, goveđeg gulaša i kokošje paštete. Stoga je na Podravkinom izložbenom prostoru sve bilo posvećeno Podravkinim legendama – prepoznatljivim pijevcu i kravici, koji utjelovljuju okuse koji su uz sebe trajno vezali milijune potrošača diljem svijeta.

Podravka kontinuirano i tradicionalno zauzima jedno od najznačajnijih mjesta u gospodarstvu BiH, ali i Hercegovačko-neretvanske županije što se tradicionalno potvrđuje i na svim sajamskim priredbama, a posebice na sajmu gospodarstva u Mostaru.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version