Podravka predstavila novi squeez ajvar, Mršić poručio da su realizirali njegovu ideju: Ponosan sam, ajvar je globalni brend s kojim se može pokoriti svijet

Pokrenuli smo projekt na tržištu Švedske, s najboljim švedskim kuharom razvijali smo asortiman ajvara i uspjeli. U ovom trenutku u Švedskoj je ajvar main stream proizvod, svi Šveđani jedu ajvar, u redovnoj je ponudi na policama, kaže Mršić

0
Foto: Ivan Balija
- Oglas -

Iz Podravke su se jučer pohvalili inovacijom jedinstvenom na svijetu, a koja se veže uz tvornicu Kalnik u Varaždinu, gdje se od sada, između ostalog, proizvodi i ajvar u tubi. Tom prilikom predsjednica Uprave Martina Dalić, naglasila je kako je to rezultat rada Podravkinih stručnjaka, a direktor proizvodnje Branimir Perković dodao je da je investicija bila prilično zahtjevna i kako je u nju bio uključen širi krug ljudi.

Međutim, nedugo nakon svečanosti u Varaždinu, javio se putem društvene mreže i Zvonimir Mršić, bivši koprivnički gradonačelnik i čelnik Podravke. On, pak, tvrdi da je ideja o squeeze ajvaru njegova.

– Zadovoljstvo mi je što je Podravka uspjela realizirati MOJU ideju o squeeze ajvaru. To je “game changer” pa se sad može ostvariti i moja strategija o Podravkinom ajvaru kao globalnom brandu! – napisao je Mršić na Facebooku.

- Oglas -

Prema toj objavi, ispada kao da su mu čelnici Podravke ukrali ideju i realizirali je nakon više od pet godina. Naime, upravo toliko prošlo je otkako je Mršić iselio iz sedmerokatnice u Starčevićevoj. Ima li u tome istine i što točno znači objava koju je jučer napisao na Facebooku pitali smo izravno Mršića.

Kalnik, Podravka
Foto: Ivan Balija

– “Game changeri” su proizvodi koji značajno utječu na poziciju na tržištu, to nije malo ljepša etiketa, nova staklenka, nego nešto što donosi značajnu promjenu, a upravo to je u ovom slučaju to novo plastično pakiranje – pojasnio je uvodno Mršić te nadodao kako je upravo njegov tim pred nekoliko godina krenuo s testiranjem ajvara u ovakvoj ambalaži.

– Za ajvar smo imali jaku strategiju, 2014. godine smo počeli s njegovim razvojem kao s nečim što može biti globalni brand proizvod. Vegeta je brand visoke vrijednosti na mnogim tržištima, pod taj brand možete staviti svašta i lako prodati. Ajvar je druga stvar. Naša je ideja bila proširiti ga globalno. Pokrenuli smo projekt na tržištu Švedske, s najboljim švedskim kuharom razvijali smo asortiman ajvara i uspjeli. U ovom trenutku u Švedskoj je ajvar main stream proizvod, svi Šveđani jedu ajvar, u redovnoj je ponudi na policama, projekt je nastavio funkcionirati i u zadnjih par godina ajvar je imao 35 posto tržišnog udjela u hladnim umacima na švedskom tržištu – kaže bivši predsjednik Uprave Podravke te dodaje kako su paralelno s ajvarom razvijali i projekt tekućih juha za australsko tržište.

– Da me ne bi krivo shvatili, nisam ljubomoran nego ponosan da je projekt kojeg smo moj tim i ja smatrali game changerom u ovom trenutku realiziran i nadam se da će Podravka realizirati moju viziju da je ajvar globalni brend s kojim mogu pokoriti svijet, koji im uz dobru potporu u iduće dvije tri godine može donijeti 100 milijuna eura prihoda – poručio je Mršić za kraj.

- Oglas -
 
 

Exit mobile version