Podravka.hr dobitnik je nagrade MIXX za najbolji website

0
Foto: Podravka
- Oglas -

Na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija, Podravkina korporativna web stranica www.podravka.hr proglašena je najboljom web stranicom te osvojila nagradu Mixx u kategoriji „Website”. Stranica je nastala u suradnji sa digitalnom agencijom Web.Burza.

Osim inovativnog dizajna i sadržaja, Podravka putem ove web stranice svojim potrošačima nudi inovativna kulinarska rješenja i priče unutar cjeline „Inspiracija” te detaljne informacije o proizvodima i markama proizvoda. Cjelokupni asortiman koji uključuje preko petsto proizvoda predstavljen je zanimljivim tekstovima, fotografijama, izdvojenim sastojcima i nutritivnim vrijednostima, povezan s receptima u kojima se koriste, kao i inspirativnim temama. Proizvodi su označeni karakteristikama (okus, stupanj pripreme, obrok, halal, košer…) koje omogućavaju pretraživanje prema vrlo specifičnim željama.

- Oglas -

Iako se brojnim sadržajima obraća prvenstveno potrošačima Podravka.hr ima detaljno razrađen dio namijenjen poslovnim posjetiteljima – onima koji žele saznati više o kompaniji, istraživanju i razvoju, odgovornom poslovanju ili odnosu Podravke prema sadašnjim i budućim zaposlenicima.

Kvalitetu web stranice prepoznali su i mnogobrojni korisnici. Njih čak 92% ocijenilo je cjelinu „Inspiracija” odličnim izvorom ideja za pronalazak ideja za kuhanje, a 91% smatra da je Podravkin sadržaj na www.podravka.hr predstavljen na zanimljiv način.

Stranica je napravljena u Responsive Web Design tehnologiji čime je omogućena potpuna prilagodba sadržaja uređaju na kojem se pregledava, bez obzira radi li se o pametnom telefonu ili računalnom monitoru. Broj takvih korisnika povećao se za 175%.

Uz postojeće vrijednosti kompanije; kreativnost, povjerenje, strast, zadovoljstvo potrošača i izvrsnost www.podravka.hr dodala je i ono što potrošačima danas nerijetko nedostaje – inspiraciju.

MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.

Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version