Podravkina Kokošja juha s tjesteninom proglašena je najboljom juhom na tržištu Rusije i to prema nezavisnom istraživanju najgledanijeg televizijskog kanala Pervog Kanala. Naime, tamo se prikazuje emisija kojoj je cilj educiranje potrošača o proizvodima FMCG-a, a koji su dostupni na policama trgovačkih lanaca Rusije.
Riječ je o istraživanju u segmentu juha u vrećici provedenom tijekom travnja, a Podravkina Kokošja juha s tjesteninom 62 g proglašena je najboljom juhom na tržištu Rusije i to u iznimno jakoj domaćoj i međunarodnoj konkurenciji. Time je opravdala status koji ima u Ruskoj Federaciji, apsolutnog lidera u prodaji (prema podacima MEMRB-a).
U Rusiji se Podravkine juhe prodaju više od 40 godina, a svojom kvalitetom, originalnom recepturom i tradicijom osvojile su povjerenje brojnih potrošača.
Kontinuiranim naporima u marketingu i prodaji Podravka je u protekle tri godine udvostručila svoj tržišni udio u segmentu juha u vrećicama na tržištu Rusije. Na tržištu Rusije trenutačno prodaje 13 različitih vrsta juha od kojih su mnoge razvijene isključivo za rusko tržište (šči, boršč, harčo, …), a posebno valja naglasiti da su Podravkine juhe krajem prošle godine (prema podacima MEMRB-a) postale i ukupno tržišni lider u gradu Moskvi.