Porsche 918 Spyder utjelovljuje Porscheovu ideju za stvaranjem supersportskog automobila s izvrsnom svakodnevnom podobnosti. Uz navedeno, takav automobil trebao bi nuditi maksimalne performanse uz minimalnu potrošnju goriva.
Ovaj je model tehnološki pionir jer demonstrira umijeće inženjera u izradi hibridnog pogona na neviđenom nivou. Postigli su poboljšati učinkovitost u potrošnji i performanse bez kompromisa. Ukratko, Porsche 918 Spyder sadrži genetski nacrt za sve buduće sportske automobile.
Novi model mjeri dužinu od 4.643 mm, širinu od 1.940 mm i visinu od 1.167 mm, uz međuosovinski razmak od 2.730 mm.
Što se motora tiče, ovaj model kombinira 4.6-litreni V8 agregat sa 616 KS te dva elektromotora sa 156 i 129 KS, pa kada sve to zbrojimo i oduzmemo gubitak snage na prijenosu, dobivamo čak 887 KS i 917 Nm. Snaga se pomoću PDK automatskog mjenjača s dvije spojke prenosi na sva četiri kotača. Tako opremljen sprint do 96 km/h (0-60 mph) obavlja za svega 2,5 sekundi, a sa Weissach paketom performanse su još spektakularnije. Tako do 200 km/h stiže za 7,2 sekunde, a do 300 km/h za 19,9 sekundi.
Porsche 918 Spyder ima opciju vožnje samo na elektropogon. Autonomija na taj način iznosi 30 km, a performanse još uvijek ostaju na razini sportskih automobila. Pokretan samo elektromotorima sprint do 100 km/h obavlja za 6,2 sekunde, odnosno 6,1 sa Weissach paketom.
Valja još i spomenuti kako je Porsche 918 Spyder odvozio krug na poznatom Nurburgringu za svega 6 minuta i 57 sekundu, što je na nivou kruga od novog McLarena P1 koji je krug odvozio za „ispod 7 minuta”. Kako McLaren još nije objavio točno vrijeme (nagađa se 6 minuta i 59 sekundi) niti podatak radi li se o modelu P1 bez posebnih preinaka, Porsche 918 Spyder ostaje najbrži serijski cestovni automobil na Nurburgringu.
Ukoliko vam se sviđaju navedeni podaci, Porsche 918 Spyder možete u Njemačkoj kupiti za 768.026 Eura. Samo požurite, ovaj će model biti proizveden u samo 918 primjeraka.
izvor: auto-info.hr