Prvi koprivnički craft pivar stvorio je posebno pivo od koprive, Dean Posnjak: S njom nema sredine, ili ćete ju voljeti ili vam neće ništa valjati

Proizvodnja piva od koprive, naravno, razlikuje se od proizvodnje "običnog" piva, no specifičnosti u procesu nisu bile ništa što nije mogao savladati.

0
Foto: Ivan Brkić
- Oglas -

Na ovogodišnjim Podravskim motivima posjetitelji će moći probati poseban specijalitet – pivo od koprive.

Za ovu tradicionalnu manifestaciju pivo je pripremio mladi koprivnički pivar Dean Posnjak, koji je nedavno na tržište lansirao i prvo koprivničko craft pivo Kavorku.

Dean je u svojoj pivovari Krigl sa svojim bratićem Danijelom Pintarićem usavršio recept i stvorio pivo koje je svojim okusom bez sumnje posebno i prepoznatljivo, a sve je krenulo inicijativom koprivničke Turističke zajednice i njenog direktora Renata Labazana. Ambicija je bila napraviti proizvod koji će biti dostupan cijele godine, koji će postati suvenir i koji će, na kraju krajeva, biti prepoznatljiv i lako će ga svima biti povezati s Koprivnicom.

- Oglas -

– Otvorili smo pivovaru 2015. godine, no prvo pivo na tržište smo stavili tek ove godine u travnju, pod nazivom Kavorka. Budući da smo domaći Koprivničanci, gospodin Labazan nam se obratio i pitao nas bismo li bili zainteresirani napraviti pivo od koprive. To je meni bila čast i prihvatili smo se tog projekta, izazova. Imali smo jako malo vremena, no s krajnjim proizvodom osobno sam jako zadovoljan – kaže naš pivar.

Podravski motivi tiskovna
Foto: Ivan Brkić

Proizvodnja piva od koprive, naravno, razlikuje se od proizvodnje “običnog” piva, no specifičnosti u procesu nisu bile ništa što nije mogao savladati.

– Proces je isti, osim što se umjesto hmelja dodaje kopriva. Ona odležava tjedan do deset dana u tanku, kopriva pusti svoja herbalna svojstva, okus i miris, i to je to. Kopriva je apsolutno prikladna za izradu piva – uvjeren je Posnjak.

Nada se da će njegovo pivo biti dobro prihvaćeno, no upozorava da je okus ipak specifičan.

Foto: Ivan Brkić

– To pivo vam ili bude fino ili vam ne bude, nema sredine, zbog njene izražene herbalne note. No, kritika je nešto s čime sam naučio živjeti – kaže nam on.

Za Podravske motive već je spremno 300-tinjak litara, od kojih će 200 litara biti flaširano, dok će oko 100 litara biti točeno.

– Ideja je da cijele godine bude u određenim kafićima, da bude brendirana kao koprivnički proizvod i bilo bi super da se koristi kao poklon kao izvorni koprivnički proizvod – nada se Posnjak.

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version