Već idući tjedan počinje rušenje kuća kod nadvožnjaka i gradnja rotora na jednom od najprometnijih raskrižja u Koprivnici

Dobili smo upite zašto nismo toliko pametni da spojimo investiciju u nadvožnjak i u rotor. Tu moram pojasniti da to je jedna investicija, ali je procjena bila da nije mudro zatvoriti sve u jednom intervalu, rekao je Jakšić.

0
Foto: Ivan Balija
- Oglas -

Početkom kolovoza, točnije drugi dan spomenutog mjeseca trebao bi se početi graditi rotor na križanju Križevačke ceste i Podravske magistrale. Točnije, na samom izlazu s novoobnovljenog nadvožnjaka.

Odmah na početku napomenimo kako zatvaranja prometa u potpunosti neće biti, a isti će se regulirati semaforima.

Da bi se izgradio rotor, srušit će se dvije stare kuće, jedna s lijeve i druga s desne strane nadvožnjaka, smještene odmah na samom izlazu, odnosno ulazu. Izgradit će se i nova biciklistička i pješačka staza, a novi kružni tok ići će sve i do polja iza postojeće pješačke staze na Križevačkoj cesti. Kružni tok imat će tri prilaza.

- Oglas -

– Ovo je projekt koji smo Hrvatske ceste i mi kao Grad zajedno iznijeli, dosad smo u njega uložili 100 tisuća eura, a sada prepuštamo daljnju investiciju Hrvatskim cestama. Njihova je investicija nešto ispod 800 tisuća eura – rekao je na današnjem uvođenju izvođača u posao saborski zastupnik i gradonačelnik Grada Koprivnice Mišel Jakšić.

Kružni tok
Mišel Jakšić // Foto: Ivan Balija

Dodao je kako je izgradnja spomenutog rotora izuzetno važna i s aspekta prometa i sigurnosti, ali i toga da se nakon 50 godina rješava ulaz u Koprivnicu kad se u nju dolazi iz smjera Križevaca, odnosno Zagreba.

– Dobili smo upite zašto nismo toliko pametni da spojimo investiciju u nadvožnjak i u rotor. Tu moram pojasniti da to je jedna investicija, ali je procjena bila da nije mudro zatvoriti sve u jednom intervalu – rekao je Jakšić.

Ovim rotorom će se rekonstruirati državne ceste D2 i D41.

– Sami radovi trajat će četiri mjeseca i računamo da će biti završeni u prvoj polovici prosinca. Ovuda dnevno prođe oko osam tisuća vozila u svim pravcima, a samo raskrižje će biti regulirano semaforima i ručnom regulacijom – dodao je direktor poslovne jedinice HC Varaždin Davor Bobičanec te zamolio građane za strpljenje.

Davor Bobičanec // Foto: Ivan Balija

Pošto će se radovi održavati i u jesenskom periodu iz Hrvatskih cesta se nadaju da će ih vrijeme poslužiti i da neće znatno produžiti gradnju rotora.

– Jučer je izvoditelj Tegra iz Čakovca uveden u posao, nadzor će provoditi tvrtka Labos iz Varaždina, a nakon osam dana i svih izdanih suglasnosti krenut će se u gradnju. Oko 1. ili 2. kolovoza bismo fizički počeli s radovima – rekao je Bobičanec.

Spomenimo i kako Grad pokreće proceduru projektiranja i rješavanja imovinsko-pravnog odnosa od strane Grada za budući rotor kod podvožnjaka kod Podravke.

– Nakon toga ćemo tu investiciju prenijeti na Hrvatske ceste, a plan je u 2024. godini riješiti i projekt i imovinsko-pravne odnose da bi 2025. na 2026. godinu pokrenuli radove i na tom kružnom toku – zaključio je gradonačelnik.

Foto: Ivan Balija
- Oglas -
 
 

Exit mobile version