U nedejlju je završio deveti Međunarodni sajam proizvoda i usluga ruralnih područja Eko Etno Hrvatska Europ Tour, koji se od 26. – 30. Listopada održavao u novom poslovno – trgovačkom centru Green Gold. Ovogodišnji sajam uspio je u svojoj namjeri da spoji urbano i ruralno i na najbolji način prezentira kulturu, tradiciju i baštinu i tako još jednom potrdio svoj status najljepšeg i najposjećenijeg sajma proizvod i usluga ruralnih područja. U novom i najmodernijem trgovačko – poslovnom središtu hrvatske metropole, pet su se dana mogle čuti tradicionalne pjesme, vidjeti narodni običaji i plesovi, kušati najbolja autohtona hrana i pića. Ovaj sajam još je jednom otvorio svoja vrata svima koji čuvaju domaću ruralnu tradiciju i običaje i dao im mjesto gdje će se okupiti i prezentirati.
Predsjednik Hrvatske Ivo Josipović, koji je generalni pokrovitelj ovogodišnjeg sajma, prilikom posjeta važnim je označio što se na sajmu izražava inicijativa i kreativnost ljudi koji su svojom marljivošću napravili proizvode vrhunske kvalitete. Naglasivši da je tu riječ i o ekološkom pristupu, što smatra i budućnošću hrvatskog gospodarstva, predsjednik Josipović je istaknuo i da je zbog hrvatskog ulaska u EU važna afirmacija njegovanje nacionalne kulture i tradicije kao nacionalnog identiteta. Upravo zato, osim zabave sajam je nudio mnogo stručnih i edukacijskih sadržaja.
Upravo je to cilj Eko Etno Hrvatska Europa Toura – istaknuti vrijednosti koje imamo u ruralnim krajevima, staviti ih u prvi plan i centar interesa, a proizvođačima i ponuđačima istih pokazati kako da svoje proizvode i u sluge predstave na najbolji način te da postanu prepoznatljivi i konkurentni na tržištu.
Bogatstvom sadržaja, Eko Etno Hrvatska Europa Tour još je jednom pokazao da je najljepši i najveći sajam ove vrste ali i najbolji promicatelj i čuvar hrvatske kulture, tradicije i baštine.