Platili ih 1,37 milijuna kuna, a više su kod majstora nego na cesti

0
Električni autobus // Foto Matija Gudlin
Električni autobus // Foto Matija Gudlin
- Oglas -

Autobus je prošli tjedan završio na popravku zbog mehaničkog kvara. S obzirom na to da je vozilo pod garancijom, troškove saniranja pokriva dobavljač, odnosno tvrtka Dok-ing.

Električni autobus jutros se vratio s popravka u Zagrebu. Kvar je saniran, baterije napunjene te je počeo prometovati prema važećem voznom redu.

Autobus je prošli tjedan završio na popravku zbog mehaničkog kvara. S obzirom da je vozilo pod garancijom, troškove saniranja pokriva dobavljač, odnosno tvrtka Dok-ing.

– Morali smo osigurati da javni prijevoz funkcionira normalno ovih dana stoga smo na postojećoj ruti uveli klasičan dizel autobus – istaknula je Gordana Biondić, koprivnička glasnogovornica.

- Oglas -

Podsjetimo, pokusna vožnja električnih autobusa počela je prije tri tjedna na liniji Kampus-Starigrad s pet vožnji dnevno. U proširenje ruta i voznog reda zasad se ne ulazi jer je potrebno provjeriti je li sve u redu i otkloniti moguće poteškoće. Tek kada se steknu uvjeti za proširenje sustava uvest će se i druga ruta na potezu Vinica-Miklinovec.

Iako je gradska vlast uložila 1,375 milijuna kuna u dva autobusa, od početka uvođenja javnog gradskog prijevoza prometuje samo jedan. G. Biondić objasnila je kako je na jednom od vozila u testnim fazama uočen nedostatak pa je vraćen u Dok-ing na doradu i završne radove koji su pri kraju i uskoro bi se trebao vratiti u Koprivnicu.

Unatoč besplatnoj vožnji za sve putnike do prosinca iduće godine, građani nisu previše zainteresirani za korištenje ove usluge. U prvih tjedan dana dnevno se vozilo 11 putnika. Interes građana u međuvremenu nije ništa porastao.

 

- Oglas -
 
 

NEMA KOMENTARA

  1. Bolje da ti autobusi voze nasu djecu iz srednje skole doma(neka se i placa karta) nego da nam djeca sjede po kaficima skola zavrsava oko 14 sati a autobus ide tek u 15 30

  2. 188 000e za ove dve krntije? Za te novce dobijete 3 nova elektricna autobusa s 23 sjedeca mjesta proizvodnja 2015… ovo su elektricni motori tko zna ciji i od kad, stavljeni u kombije starije od 10 godina … glupost.. ak nema novce za normalne elektricne nove autobuse onda bolje skupljati pa kupiti pravu stvar nego ovu glupost. Inace podrzavam KC vlast, al ovo ne kuzim.

    • DOk-ing ne proizvodi serijski pa je zato ovo skupo. TO je isto kao dok za administraciju narucujete penkala narucite od nekog ko rucno doma sve radi, normalno da bi jedno penkalo bilo 30 kuna a ne 1 kunu … Ovo s dok-ingom bi se isplatilo da je KC s jos 10 grada narucila od DOk-ing tipa 30 tih minibus godisnje .. ovak ste mogli platiti i nekom iz koprivnice da kupi elektricni motor, sve sastavi, ulozi 100 000 e maksimalno i stavi u dzep 88 000 e …

  3. koja idiotarija kupili stari kombi 90 godiste i tolike novce potrosili na te dvije kante smeca,kad bi se to trebalo isplatit?? Za nekih 100 godina ako te kante dotada ne istrunu

  4. Nije ovo izoliran slučaj promašene investicije u KC na koju ode podosta novaca a poslije toga se ne koristi ili uslugu koristi samo nekoliko pojedinaca, nisu daleko od toga i gradski bicikli a i pametne klupe čekaju u redu, gradska vlast vidi nešto zanimljivo na internetu i ne razmišljajući da li će to biti primjereno i iskoristivo za našu sredinu ulazi u tu investiciju, kao kad dijete vidi igračku na polici i mora je imati ali ona postaje suvišna za koji dan…

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Exit mobile version