STRUČNJACI REKLI SVOJE Vozite li ovakve aute dobro razmislite, trebalo bi ih odmah prodati!

Vozite li nešto stariji audi ili mercedes velika je vjerojatnost da je upravo vaš auto - auto s prosječno najviše prijeđenih kilometara.

0
Razmislite o prodaji ukoliko ste "nabrali" previše kilometara // Ilustracija // ingimage
- Oglas -

Vozite li nešto stariji audi ili mercedes velika je vjerojatnost da je upravo vaš auto – auto s prosječno najviše prijeđenih kilometara. Kilometraža je vrlo bitna i kod prodaje rabljenih automobila, a u oglasnicima se nerijetko kriju oni koji to pokušavaju prikriti.

Poznati analitičari koji se bave automobilima carVertical proveli su istraživanje u Hrvatskoj, a ono je otkrilo zanimljive podatke. Kako navode, među automobilima proizvedenim 2008. godine s najvećom kilometražom pred vode audi i mercedes.

rabljeni Kilometraža
Audi i Mercedes auti su iz 2008. s najvećom kilometražom // Foto: Ilustracija

– Kod audija je prosječna kilometraža 204.915 km, kod mercedesa 196.068 km. Nakon njih slijedi u nas vrlo popularna škoda sa 189.739 km. Kod nešto mlađih auta, onih proizvedenih 2013. godine ipak prednjači škoda sa 162.165 km. Slijede mercedes i bmw – naveli su u istraživanju u carVerticalu.

Veća kilometraža – prodajte ga!

- Oglas -

Analizirali su i one relativno novije aute, pa tako kod proizvedenih 2018. godine škoda je prva s 116.531 km, potom su tu opel 108.612 km te peugeot s 98.798 km.

Zanima li vas tko ima najmanje prijeđenu kilometražu, onda je to kod auta iz 2008. godine peugeot sa 127.111 km. Kod onih iz 2013. godine najmanje se u prosjeku vozio nissan sa 109.398 km. Mazda ima najmanju kilometražu kod auta proizvedenih 2018. i to u prosjeku 37.200 km.

Razmislite o prodaji ukoliko ste “nabrali” previše kilometara // Ilustracija // ingimage

U carVerticalu su poručili onima koji imaju znatno veću kilometražu od prosječne:

– Imate li veću kilometražu od prosječne kilometraže tipične za tu marku, trebali biste razmisliti o prodaji takvog vozila. Očitanje brojača kilometara povezano je s pouzdanošću – istrošeni dijelovi zahtijevaju više održavanja, što dovodi do skupih popravaka – navode.

- Oglas -
 
 

Exit mobile version