Od predstavljanja modela 205 GTi do zadovoljnih kupaca put je pronašlo više od 800.000 sportskih modela marke Peugeot: 309 GTi, 405 Mi16, 306 S16… 208 GTi, RCZ R, a sada i novi Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport.
Pokretan je motorom 1.6 THP S&S u dvije izvedbe: sa 182 kW (250 KS) i 200 kW (270 KS). Motor opremljen sustavom Stop&Start ispunjava ekološku normu Euro 6, ispušta samo 139 g/km CO2 i troši samo 6,0 l/100 km goriva.
Novi 308 GTi 270 ima najbolji omjer snage i mase u svojoj klasi, sa samo 4,46 kg na 1 KS, od 0 – 100 km/h ubrzava za samo 6,0 sekundi, a kilometar prelazi za samo 25,3 sekunde. Opremljen je blokirajućim diferencijalom Torsen® i 19 inčnim naplatcima Carbone 19 s gumama Michelin Super Sport. Sprijeda se nalaze diskovi promjera 380 mm s crvenim kočnim kliještima koja nose oznaku PEUGEOT SPORT, a diskovi straga promjera su 268 mm.
Ovisno o tržištu, dostupna je i izvedba 308 GTi 250 koja zahvaljujući omjeru snage i mase od 4,82 kg/KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde, a kilometar prelazi za 25,6 sekundi. Peugeot 308 GTi krasi snažan, ekskluzivan izgled: Podvozje je spušteno za 11 mm, a odlikuje se i posve novim izgledom prednjeg i stražnjeg kraja. Unutrašnjost također ostavlja sportski dojam.
Dvobojni dizajn oštrih linija, ekskluzivna ponuda modela 308 GTi 270, ističe kontrast eksplozivne nove crvene boje Ultimate i crne boje Perla Nera. U paleti modela 308 GTi šest je boja: crvena Ultimate, plava Magnetic, crna Perla Nera, siva Artense, biserna bijela i siva Hurricane. Novi sportaš iz Peugeota ima podvozjem podešenim za vozačke užitke, motorom koji pršti snagom i odličnim zvukom, Peugeot i-Cockpitom, paketom Driver Sport i školjkastim sjedalima. Prodaja počinje uskoro, prvo u Velikoj Britaniji gdje će za slabiji model biti potrebno izdvojiti oko 27.000 funti.
Izvor: www.auto-info.hr