Radi se o pokušaju stvaranja informatičkog sustava kojim bi hoteli i hotelski lanci naručivali Podravka gotova i polugotova jela za svoje goste na precizan i efikasan način.
Iako je Podravka organizirala tek prvi Business Hackathon, ambicija za taj programerski pothvat im ne manjka.
Stručnjaci Podravke, Microsofta, softverske tvrtke Comping te lanca hotela i apartmana Maistra, 48 sati bez prestanka razvijaju sustav za naručivanje Podravka jela, a tom su prigodom predstavnici tih tvrtki pojasnili koji je cilj tog svojevrsnog programerskog maratona.
Radi se o pokušaju stvaranja informatičkog sustava kojim bi hoteli i hotelski lanci naručivali Podravka gotova i polugotova jela za svoje goste na precizan i efikasan način. Izvedba tog sustava ovisi o vrhunskim programerima četiriju partnerskih tvrtki.
– Pala nam je na pamet ideja da spojimo inovativni koncept hackathona s poslovanjem i da probamo tako pomoći proizvodnom sektoru. Prepoznali smo u Podravki dobrog partnera po načinu razmišljanja, a usput se pojavila i Maistra i Comping kao dodatni dijelovi poslovnog partnerstva. Željeli smo doći do ideje kako od proizvođača hrane pa do hotelske kuće i gosta za stolom predvidjeti kakvu hranu i koje količine ta osoba jede, bio to trenutni gost u hotelu ili onaj koji je rezervirao smještaj prije više mjeseci – rekao je predsjednik Microsofta za Hrvatsku i BiH Ivan Vidaković.
Dodao je da se radi o e-learningu, odnosno korištenju umjetne inteligencije s pomoću koje će se povećati efikasnost i produktivnost u poslovanju.
Tvrtka Comping partner je Microsofta, a Alojzije Jukić pojasnio je kako su se našli u ovom projektu.
– Podravka je naš dugogodišnji partner s kojim surađujemo već 20 godina. Kako Podravka ide prema putu digitalne transformacije, tako ih i mi nastojimo pratiti. Također smo surađivali i s Maistrom na sustavu privlačenja njihovih korisnika, odnosno turista. Ovo je zapravo projekt kojim spajamo dva korisnika i stvaramo sustav koji će dati vrijednost i jednoj i drugoj strani modernim i brzim alatima – rekao je on.
Čelni čovjek Podravke Zvonimir Mršić smatra da ovim projektom Podravka dobiva izuzetno mnogo i da će postaviti neke nove standarde u poslovanju.
– Podravka je pokrenula proces digitalne transformacije, a jedan od projekata u sklopu toga je i Food Solution. U njemu mijenjamo poslovni model suradnje između nas kao proizvođača visoko kvalitetne hrane i onih koji tu hranu nude gostu – rekao je on.
Napomenuo je da je Hackathon zapravo brainstorming u drukčijim okvirima.
– Programeri su dobrovoljno došli u Podravku, klijalište novih ideja, kako bi pokušali pronaći rješenje kojim bi se smanjio broj svih posrednika između nas kao proizvođača i gosta. Očekujemo rješenja na kraju Hackathona, no još je važnije da se rode i neke nove ideje. Želimo biti globalni trendseteri, ne samo lokalni, duboko vjerujem da je to moguće – zaključio je Mršić.