Potencijalni kupci rabljenih automobila kao prvo mjesto pretrage obično biraju internetske oglasnike. Donosimo vam trenutno stanje na jednom od najpopularnijih portala ovog tipa u Hrvatskoj.
Na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj, samo tijekom kolovoza predano je 33 tisuća novih oglasa osobnih automobila. Prema karoseriji vozila, najviše ih je kompaktne klase i limuzine. Prema tipu goriva, najveći broj odnosi se na dizel, a prema marki vozila najviše na VW.
Kada je riječ o tipu karoserije, u prodaji su najzastupljenije limuzine i kompaktni automobili, dok je zabilježen najveći rast ponude terenskih i SUV vozila, čiji udio iznosi 7 posto. Najveća ponuda odnosi se na Volkswagen Touareg i Mercedes ML klase, a najveći udio oglašavanih vozila je iz 2007. i 2008. godine.
Prošlog mjeseca zabilježeno je više od dva milijuna pretraživanja terenskih i SUV vozila, a među najpretraživanijim modelima su BMW X5, Mercedes ML klasa i VW Touareg. 25 posto ponude terenskih i SUV vozila se odnosi na modele do 45 tisuća kuna dok je srednja cijena oglašavanih terenskih i SUV vozila 80 tisuća kuna. Najskuplje vozilo iz kategorije terenskih i SUV vozila oglašavano na Njuškalu je luksuzni BMW X6 M50d iz 2015. godine s cijenom od 942 tisuće kuna.
VW kao najzastupljenija marka vozila u Hrvatskoj pokazuje i najveći interes potencijalnih kupaca, dok je Opel na drugom mjestu s veličinom ponude oglašenih automobila, ali s manjim udjelom pretraživanja od, primjerice, BMW-a i Audija. BMW se nalazi na petom mjestu s udjelom u ponudi, ali je njihov udio u pretraživanju vozila na drugom mjestu (Indeks iznosi 177). Audi se nalazi na šestom mjestu s udjelom u ponudi, dok im je udio pretraživanja na trećem mjestu (Indeks iznosi 139). VW, BMW i Audi su, prema ovoj analizi, najpoželjnije marke vozila u Hrvatskoj.
Najskuplji automobil iz Koprivničko-Križevačke županije je BMW serije 5 za 441.553 kuna, a slijedi ga Audi A6 2,5 TDI koji košta nemalih 411.640 kuna.