Netto dobit Grupe Podravka u 2011. godini iznosi 69,3 milijuna kuna, priopćeno je na današnjoj konferenciji za medije održanoj u Podravki na kojoj su iznijeti revidirani rezultati poslovanja.
Operativna dobit na razini je nerevidiranih rezultata, a manja netto dobit rezultat dodatnog umanjenja vrijednosti imovine stečene akvizicijama u ranijim godinama. “Ovdje posebno želim upozoriti na riječ dodatno što znači da je i u nerevidiranim rezultatima bilo predviđeno umanjenje vrijednosti goodwilla, branda i imovine namijenjene prodaji.”, rekao je predsjednik Uprave Podravke, Zvonimir Mršić. No, kaže kako se procjene u tom trenutku nisu radile na temelju godišnjih rezultata. “To je pokaz smjera u kojem će nova Uprava voditi ovu kompaniju, a to znači da ćemo se vratiti onim vrijednostima, onim brendovima, onom načinu rada, upravljanja i komuniciranja s potrošačima koji su Podravku u prošlosti činili uspješnom. “, zaključuje Mršić.
3.625,2 milijuna kuna iznosi ukupna prodaja u 2011.
2.828,9 milijuna kuna zarađeno je prodajom Prehrane i pića
7% iznosi rast na tržištu jugoistočne Europe
128,4 milijuna kuna smanjena je kreditna zaduženost