Prikazani su i obrazloženi procesi u kojima je u početku mala manifestacija izrasla u TOP manifestaciju sa Superbrands oznakom.
Nakon niza održanih predavanja na temu Renesansni festival – ekonomska valorizacija vremena i prostora prema različitim strukovnim profilima publike, direktor TZ Renato Labazan, na poziv domaćina međunarodne Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta, još je jednom prenio praktična znanja i menadžerske vještine, ovog puta na studente poduzetništva.
Organizatori kao i pedesetak studenata izuzetno su bili zadovoljni za njih neuobičajenim predavanjem, a prezentacija je pokazala kako je u praksi moguće povijesnu tematiku od originalne ideje i vizije kroz organizacijske, menadžerske i marketinške alate pretvoriti u veliki održivi gospodarski projekt i proizvod te najveću manifestaciju tog tipa u Hrvatskoj. Prikazani su i obrazloženi procesi u kojima je u početku mala manifestacija izrasla u TOP manifestaciju sa Superbrands oznakom. Prezentacija je bila interaktivna s likovima poput kmeta, vlastelinskih dama i ostalih uz degustacije podravskih medenjaka i koprivnjače.
Osim klasičnog marketinga iznimno je važan i ovakav vid promocije na akademskoj razini, a predavanja će se nastaviti i slijedeće godine s početkom u ožujku na Međunarodnom povijesnom kongresu u Solinu.