-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Istraživanje AZTN-a

Đurđevačka Sloga postala vodeći trgovac na malo u Koprivničko-križevačkoj županiji
Đ

Ne propustite

Deset najvećih trgovaca u 2015. ostvarilo je prihod od 27,3 milijarde kuna i time povećalo prihode u odnosu na prethodnu godinu za 6,3 posto, odnosno 1,6 milijardi kuna.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) provela je istraživanje tržišta trgovine na malo mješovitom robom u Hrvatskoj za 2015. godinu.

Prema njihovim podacima, u Koprivničko-križevačkoj županiji došlo je do promjene na vodećoj poziciji među trgovcima na malo u odnosu na 2014. godinu. Na njoj je sada đurđevačka Sloga podravska trgovina, koja je postala najveći trgovac na malo u županiji nakon što je to mjesto izgubila od križevačkog KTC-a 2011. godine.

Što se tiče KTC-a, taj je trgovački lanac zabilježio skok u tržišnom udjelu među najvećih deset trgovaca u Hrvatskoj te se popeo s desetog na deveto mjesto u poretku. Njihov udio na tržištu ostao je ispod pet posto. Među prvih deset trgovaca u Hrvatskoj nalaze se još, redom, Konzum, Lidl, Plodine, Kaufland, Tommy, Spar, Billa, Studenac i NTL.

Tih deset najvećih trgovaca u 2015. ostvarilo je prihod od 27,3 milijarde kuna i time povećalo prihode u odnosu na prethodnu godinu za 6,3 posto, odnosno 1,6 milijardi kuna.

Konzum je još uvijek najveći trgovac na malo u Hrvatskoj te je i u 2015. godini zabilježio rast. Međutim, njegov udio na tržištu je smanjen u odnosu na 2014. godinu s 30-40 posto na 20-30 posto. Približili su mu se drugoplasirani Lidl i četvrti Kaufland, koji su mu postali najveći konkurenti kao članovi Schwarz grupe. Oni su prošle godine prvi puta ostvarili zajednički udio u prihodu veći od 20 posto. Najveći rast u odnosu na 2014. godinu bilježi Spar, što je rezultat preuzimanja 20 prodajnih mjesta Dinove-Dione, pišu u izvješću AZTN-a.

Mnogi regionalni i lokalni trgovci prošle su godine zabilježili rast prihoda i tržišnog udjela na svojim područjima, pa tako i Sloga i KTC. Time su postali dio pozitivnog trenda prema kojemu potrošači sve više okreću lokalnim trgovinama mješovitom robom.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×