Carlsberg Croatia objavila je Izvješće o društveno odgovornom poslovanju za 2011. godinu. U području zaštite okoliša potrošnja energije smanjena je za šest posto. Vezano uz prevenciju maloljetničke konzumacije alkohola, pokrenuta je kampanja ‘Pokažite im put’.
Tradicionalno, povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, Carlsberg Croatia predstavila je Izvješće o društveno odgovornom poslovanju koje uključuje pregled aktivnosti i postignuća u okviru šest politika društveno odgovornog poslovanja kompanije.
Tako je u sklopu Politike o zaštiti radnih i ljudskih prava, u 2011. godini koprivnička pivovara razvijala kompetencije zaposlenika iz svih Službi kompanije. U okviru Politike angažmana u zajednici uz već tradicionalni Dan otvorenih vrata, dio priče činili su i redoviti posjeti različitih lokalnih udruga i građanskih organizacija. Na području Politike marketinškog komuniciranja, pokrenuta je kampanja „Pokažite im put“, edukativna kampanja za prevenciju maloljetničke konzumacije alkohola. Ovaj projekt namijenjen roditeljima nastavlja se i u 2012.
Zamalo nesretni događaj
U okviru Politike poslovne etike u Carlsbergu kažu kako kompanija osigurava transparentno i etično poslovanje, a zaposlenici su redovito educirani o poslovno-etičkim načinima rada. Uveden je i Postupak istraživanja incidenata, a u 2011. posebna je pažnja posvećena Zamalo nesretnom događaju (Near miss). Pokrenute su Near miss aktivnosti koje doprinose smanjenju nezgoda na radu.
Što se zaštite okoliša tiče, podaci za 2011. godinu ukazuju na smanjenje potrošnje energije za 6 posto u odnosu na 2010. što je rezultiralo i smanjenjem emisija štetnih plinova u zrak. U 2011. u Carlsbergu su oporabili 98 posto otpada.