-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Turistička zajednica

FOTO Kalendarom, brošurom, modernim tehnologijama te gastro oznakom kvalitete i tradicije, “puca” se na što obuhvatniji doseg do turista
F

Ne propustite

Objavljena je i brošura s vrstama sadržaja koje mogu ponuditi Podravina i Prigorje, a prema tome je podijeljena na tematske cjeline – Rekreacija i odmor u prirodi, Kultura i turizam, Cikloturizam te Eno-gastronomija.

Turistička zajednica Koprivničko-križevačke županije predstavila je Kalendar zbivanja za 2017. godinu te brošuru Podravina i Prigorje na dlanu, oboje u dvojezičnoj varijanti.

Uvodne riječi o turističkim potencijalima Podravine i Prigorja dao je župan Darko Koren.

– Turizam ima velike mogućnosti i perspektivu na ovom kontinentalnom prostoru, a njihovo iskorištenje ovisi o svima nama – i institucijama i privatnim investitorima i medijima kao ključnim čimbenicima u promociji – rekao je župan.

Predstavljanje brošura i programa županijske Turističke zajednice
Zdravko Mihevc // Foto: Mario Kos

Vizual kalendara od 2007. godine je isti, samo je broj manifestacija povećan na 167, a detaljniji uvid u njih dao je direktor TZ-a Zdravko Mihevc.

– Posebno je istaknuto 11 najvažnijih i najvećih – Ribolovci svome gradu, Križevačko veliko spravišče, Picokijada, Podravski motivi, Iz bakine škrinje, Velika gospa u Molvama, Renesansni festival, Dani sv. Marka Križevčanina, Country vikend, Velika martinjska špelancija i Pisanica od srca – nabrojao je Mihevc.

Kalendar je tiskan u nakladi od 1000 primjeraka, a objavljen je i na web stranici TZ-a.

Predstavljanje brošura i programa županijske Turističke zajednice
Župan želi okupljanje zajedničkih snaga u turističkoj promociji // Foto: Mario Kos

Stručni suradnik u TZ Krešimir Blažek rekao je kako bi kalendar mogao obuhvaćati i mnogo više manifestacija, ali da je njima samima nemoguće doći do svih organizatora te da je potrebno da se oni sami jave i na vrijeme prijave kako bi bili uvršteni u kronologiju županijskih događanja.

U papirnatom izdanju od 6000 primjeraka, ali i digitalnom, objavljena je i brošura s vrstama sadržaja koje mogu ponuditi Podravina i Prigorje, a prema tome je podijeljena na tematske cjeline – Rekreacija i odmor u prirodi, Kultura i turizam, Cikloturizam te Eno-gastronomija. Također, brošura je objavljena i u turističkom magazinu Way to Croatia koji se šalje svim turističkim djelatnostima diljem svijeta.

Predstavljanje brošura i programa županijske Turističke zajednice
Brošura ima četiri cjeline // Foto: Mario Kos

– U brošuri je prikazano pet rezervata prirode od Šoderice, preko Repaša i Čambine, Đurđevačkih pijesaka do Crnih jaraka kod Kalinovca. Tu je ponuda mogućnosti za ribolovce, potom konjička turistička staza te Kalnik kao destinacija s adrenalinskim sadržajima – nabrojao je neke od sadržaja Blažek te kao kulturne sadržaje dodao i galerijske ceste te karakteristični vid slikarstva u Podravini, naivu.

Pohvalio se županijom kao pionirom u bogatstvu biciklističkim stazama te istaknuo kartu ruta, također, objavljenu u brošuri. Spomenuo je i Koprivnicu kao grad bicikla sa svojim spomenikom i muzejom na otvorenom.

– Što se tiče naše tradicionalne gastronomske ponude, ističemo jela od koprive, bunceke, jezike, koprivnjak, kašnjak te Bregofsku pitu – mami Blažek te uz hranu spominje i eno dimenziju pa spominje koprivničko-đurđevačko i kalničko vinogorje i vinske ceste.

Predstavljanje brošura i programa županijske Turističke zajednice
167 događanja u kalendaru // Foto: Mario Kos

Najavljena je i izrada nove web stranice Turističke zajednice na hrvatskom i engleskom, koja će biti prilagođena pregledu na mobilnim telefonima. Izrađuje se i nova aplikacija za pametne telefone u vidu “reciklirane” Podravina i Prigorje na dlanu koja će biti jeftinija i, prema riječima direktora TZ-a, trebala bi imati veći doseg.

Također, doznajemo da je održan sastanak s organizatorima događanja na Šoderici, ugostiteljima te načelnikom Općine Legrad Ivanom Sabolićem, vezano uz pripremanje za nadolazeću sezonu na tom jezeru.

Mihevc nam je spomenuo i novi gastro projekt Okusi tradicije, gdje bi u suradnji s turističkim zajednicama općina i gradova, restoranima koji zadovoljavaju kriterije kvalitete ponude te autohtonosti hrane, dobili oznaku Okusi Podravine odnosno Prigorja, a s ciljem privlačenja turista.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×