20.4 C
Koprivnica
Subota, 4. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Rezultat istraživanja

Agencija IPSOS proglasila Vegetu najjačim domaćim brendom u regiji
A

Ne propustite

Rezultati najnovijeg istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija  Ipsos potvrdili su kako je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj našli su se i drugi Podravkini proizvodi poput Dolcele, Lino lade i Podravka juha.

Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola.

Izračunom jedinstvenog brand score indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu.

Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga.

Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

flora centrum mundi

FOTO/VIDEO Svi su danas u Ludbregu na sajmu cvijeća, Dubravka: Uvijek nađem nešto što već nemam kod kuće i to povoljno

Prvi svibanjski vikend rezerviran je za 27. po redu sajam cvijeća Flora Centrum Mundi, a ove se godine cvijeće...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×