-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Ledinski predstavio program i cilj – U sljedećih pet godina moramo stvoriti pet tisuća radnih mjesta
L

Ne propustite

Kandidat za budućeg župana, Darko Ledinski, danas je predstavio program kampanje županijskog SDP-a za lokalne izbore koji su pred nama. Ledinski je ujedno predstavio i niz imena raspoređenih po određenim timovima, koji će imati za cilj u sljedećih pet godina stvoriti pet tisuća radnih mjesta.

Ledinski je naglasio kako je pod sloganom „Vrijeme je da se krene” konvencija krenula već 16. prosinca te da je krajnje vrijeme da i ostali kandidati krenu i otvoreno kažu kako i na koji način će voditi kampanju.

– Osnovni zadatak naše kampanje je društveno-odgovorno poslovanje i ponašanje. To znači da ćemo voditi pozitivnu i afirmativnu kampanju i da ćemo cijeniti sve naše suparnike kojima ovom prilikom upućujem jedan apel. Namećimo se međusobno idejama, projektima i planovima, nemojmo crniti jedni druge i nemojmo vrijeđati inteligenciju naših sugrađana jer ćemo na taj način izazvati apatiju i otpor, a svima nam je u cilju da što više ljudi izađe na izbore i da svoj glas – poručio je Ledinski svojim protukandidatima.

Predstavljanju programa prisustvovao je i Marinko Bagarić, direktor kampanje, koji je simbolično na ruku stavio crveni SDP-ov satUnatoč tome, Ledinski je naglasio kako već početkom veljače bilježimo nekoliko primjera negativne kampanje, misleći pritom na letke koji su se nedavno našli pred Podravkom, na jumbo plakate bazena Cerine za koje mnogi smatraju da imaju političku ulogu, te na Korenove pozive građanima Koprivnice da obrane Opću bolnicu i dignu svoj glas u vezi događanja u Podravki.

Obznanio je kako će u drugoj polovici veljače predstaviti koaliciju, odnosno djetelinu s najmanje četiri lista te da će od 20. ožujka krenuti drugi dio kampanje u kojem će organizirati svojevrsne političke tribine, na kojima će se predstaviti kandidati, projekti i planovi.

– Oformili smo jaki tim koji će do svibnja pripremiti sve ono što ćemo koristiti nakon svibnja. Gospodarski program bude osnova, a cilj je u sljedećih pet godina otvoriti pet tisuća radnih mjesta u županiji. Želimo stvoriti jaku, dominantnu regiju sjeverozapadne Hrvatske, naravno, u suradnji s okolnim županijama – poručio je jasno Ledinski, predstavivši gospodarski tim koji čine Ivan Knok, Boris Garaj, Frane Franičević i Dražen Pros.

Napomenuo je kako će tijekom kampanje našu županiju posjetiti svi nama strateški važni ministri, koji će građanima ponuditi odgovore na sva pitanja koja će ih zanimati. Među njima će biti i ministar prometa, Siniša Hajdaš Dončić.

– Podravski ipsilon gradit će se dalje, a kronologiju i ritam gradne točnije će nam predočiti Hajdaš Dončić, s kojim imamo dogovor o dolasku. Velike planove imamo i po pitanju kontinentalnog turizma, s toga već sad mogu najaviti dolazak ministra turizma Veljka Ostojića, koji će po prvi puta doći kod nas – najavio je predsjednik županijskog SDP-a, odnosno kandidat za budućeg župana.

Na kraju napomenimo kako će županijski SDP za ovu kampanju izdvojiti između 150 i 200 tisuća kuna.

Tijekom jutrošnje konferencije, Ledinski je prisutnim novinarima predstavio timove raznih sektora, koji će raditi na projektima, ključnima za stvaranje jake, dominantne regije. Kako je najavio, plan je da se svi projekti krenu realizirati u ponedjeljak ujutro i to je način na koji će funkcionirati.

U nastavku teksta donosimo vam imena ljudi uključenih u razne timove.

GOSPODARSKI TIM:
Ivan Knok, Boris Garaj, Frane Franičević, Dražen Pros

POLJOPRIVREDNI TIM:
Željko Vukobratović, Dražen Čuklić, Emina Čubić, Marija Vukobratović

TIM ZA INFRASTRUKTURU:
Milica Fuček, Damir Benotić, Maja Hleb

TIM ZA ZDRAVSTVO:
Željko Bakar, Petar Stapar

TIM ZA PROSVJETU:
Ankica Nježić, Petar Ivegeš, Slavko Flamaceta, Radovan Knežević

TIM ZA SOCIJALNU SKRB:
Sandra Poznić, Milivoj Androlić

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×