Superbrands Hrvatska predstavio je na svečanosti u Zagrebu, održanoj u četvrtak, šesto izdanje Superbrands knjige i dodijelio prestižna priznanja Superbrands Hrvatska 2016/17.
Među tridesetak dobitnika našao se i koprivnički Renesansni festival, a plaketu je preuzeo direktor Turističke zajednice grada Koprivnice i autor Renesansnog festivala Renato Labazan.
– Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima i visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi – izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.
Renesansni festival našao se tako u vrlo uglednom društvu dobitnika priznanja Superbrands u kojemu su i Cinestar, City Center One, Crodux, Dalmare, Dietpharm, Edward Bernays, Experta, Galeb, Grad Lošinj, Index.hr, Interspar, Končar, Lado, Lider, Links, Mlinar, Oryx Rent a car, Plodine, Polleo sport, Poslovni savjetnik, Pula Film Festival, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, UNIQA osiguranje, Večernji list i Žena.hr.