Grupa Podravka od danas je partner Kluba hokeja na ledu Medveščak Zagreb. Na predstavljanju momčadi i sportskog tima KHL Medveščak za sezonu 2013./2014., Podravka je svojim kulinarskim specijalitetima poželjela dobrodošlicu „Medvjedima” koji od ove sezone nastupaju u Kontinentalnoj ligi hokeja na ledu (KHL).
Predstavljanju su prisustvovali predsjednik Kluba Damir Gojanović, sportski direktor Aaron Fox, direktor hokejskih operacija Markoantonio Belinić, glavni trener Mark French, kapetan Alan Letang, kao i svi igrači prve momčadi, a pozdravnu riječ uputio je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.
Suradnja s KHL Medveščak Zagreb u skladu je s Podravkinom strategijom ostvarivanja novih poslovnih uspjeha na vanjskim tržištu, s obzirom da su Podravkini brendovi već dugi niz godina prisutni u zemljama diljem svijeta.
Prema posljednjem istraživanju nezavisne agencije Ipsos Puls, potrošači su upravo Podravku prepoznali kako najuspješniju hrvatsku tvrtku na europskom tržištu. Podravka je međunarodna kompanija koja ima povezana društva i podružnice u 17 zemalja svijeta: Sloveniji, BiH, Makedoniji, Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Ukrajini, Rumunjskoj, Letoniji, Africi i Bliskom istoku, Rusiji, Australiji te u SAD-u i Kanadi. Proizvodni objekti nalaze se u tri različite zemlje – Hrvatskoj, Poljskoj i Češkoj.
KHL Medveščak Zagreb dio je međunarodne profesionalne hokejaške lige Europe i Azije, koja se smatra najjačom hokejaškom ligom izvanameričkog kontinenta te je 2. najjača hokejaška liga svijeta. KHL tako pruža internacionalnu platformu u čak 8 zemalja sa stanovništvom od preko 235 milijuna ljudi.
– Podravka ostvaruje uspješne rezultate na svjetskom tržištu već dugi niz godina, posebno na tržištu srednje Europe, gdje smo prisutni gotovo 50 godina. Stoga želimo naglasiti kako je suradnja s KHL Medveščak Zagreb izrazito kompatibilna s Podravkinom strategijom ostvarivanja novih poslovnih uspjeha na vanjskim tržištima. Podravkina najvažnija tržišta su, osim Hrvatske, zemlje jugoistočne, srednje i istočne Europe na kojima Podravka ima jasnu strategiju, a to je ostvarenje vodećeg položaja s raznim kategorijama proizvoda s kojima je prisutna na navedenim tržištima. Prisutnost Podravkinih brendova upravo u državama ove hokejaške lige, uz našeg partnera, turističku agenciju Uniline, izvrsna je prilika za zajedničku promociju hrvatskog gospodarstva, turizma i sporta – izjavio je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Podsjetimo, Podravka je organizirala niz aktivnosti usmjerenih prema EU tržištu. U povodu Dana Europe i predstavljanja 20. Porina, Podravka je u svibnju u Opatiji organizirala „EU-Brunch”, sudjelovala je na Euro Gastro Festivalu u Dubrovniku, a uoči samog ulaska Hrvatske u EU, građanima Praga poklonila je koncert hrvatskog kantautora Gibonnija koji je predstavio novi album na engleskom jeziku “20th Century Man”. Pored toga, snimljeno je 28 televizijskih kulinarskih emisija u kojima su pripremana najpoznatija jela karakteristična za svaku od zemalja članica EU, a zajednička poveznica svih pripremljenih jela je „jedna žlica Vegete”. Po emitiranju posljednje od 28 kulinarskih emisija, izdana je i posebna kuharica u kojoj je objedinjeno svih 28 jela zemalja članica EU. U sklopu međunarodnog programa 60. Pula Film Festivala, Podravka je osmislila jedinstveni kulinarski program pripremanja i degustiranja prigodnih međunarodnih specijaliteta. S obzirom na polučeni uspjeh projekata, niz aktivnosti usmjerenih prema europskom tržištu se nastavlja.