-3.7 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Predstavljanje manifestacije

FOTO Za Renesansni festival pripremaju se brojni proizvodi od koprive, uz jedan potpuno ekskluzivan, a rušit će se i Guinnessov rekord
F

Još od prošle godine razmišljao sam i pripremao novi festival. Već sam tada razmišljao o novim temama i odluka je pala na koprivu i eliksire. Tema će biti izuzetno originalna, pripremili smo niz originalnih proizvoda za koje se nadam da će postati suveniri Koprivnice, rekao je Renato Labazan.

Ne propustite

Od 24. do 27. kolovoza na koprivničkim bedemima odvijat će se još jedan povratak u prošlost zahvaljujući 13. Renesansnom festivalu.

Uz već dobro poznate atrakcije srednjovjekovnog doba kao što su igre, predstave, hrana, viteški turniri i stari zanati, ponudu će ove godine obogatiti i posebna tema – kopriva i eliksiri.

Direktor koprivničke Turističke zajednice i idejni začetnik Renesansnog festivala, Renato Labazan, pojasnio je kako su došli na ideju koprive kao teme ovogodišnje manifestacije.

– Još od prošle godine razmišljao sam i pripremao novi festival. Već sam tada razmišljao o novim temama i odluka je pala na koprivu i eliksire. Tema će biti izuzetno originalna, pripremili smo niz originalnih proizvoda za koje se nadam da će postati suveniri Koprivnice. Čudio sam se da se kopriva dosad nije iskorištavala u marketinške svrhe, s obzirom na ime grada Koprivnice – rekao je Labazan.

Foto: Matija Gudlin

Jedan od novih proizvoda na bazi koprive, za koji se direktor i nada da će zaživjeti u ulozi suvenira, je parfem od koprive. Njega su proizveli u suradnji s Dejanom Levačićem iz Čakovca, koji se prihvatio izazovnog zadatka izrade parfema od te biljke. Za njega je iskoristio i ulje od koprive, koje je izrađeno prema starom receptu sv. Hildegarde.

– Treba istaknuti da je sve proizvedeno u Hrvatskoj, od parfema pa do ambalaže. Prijavili smo i patent, a očekujemo i potporu od predsjednice. Također, 26. kolovoza pokušat ćemo oboriti Guinnessov rekord u broju ljudi koji će isprobati naš parfem, bit će 2000 ljudi – najavio je Levačić.

Labazan ove godine ne očekuje veći broj posjetitelja iz jednostavnog razloga što je to zbog trajanja manifestacije, prostora i sigurnosnih razloga gotovo nemoguće.

Foto: Matija Gudlin

– Prošle je godine bilo nešto manje od 50 tisuća posjetitelja. Stalno me pitaju hoće li biti i više, do već smo došli do brojke koja je pretjerana za tri dana. U Njemačkoj, u Kaltenbergu, na najvećoj manifestaciji na svijetu, ograničavaju broj posjetitelja na 13 tisuća. Eventualno povećanje može se bazirati samo na više dana same manifestacije – napomenuo je Labazan.

Također je istaknuo kako je Renesansni festival vjerojatno jedina manifestacija tog obima koja je samoodrživa i nije na teret poreznim obveznicima, već se sve radi uz partnere i sponzore, kojih ni ove godine ne manjka.

Gradonačelnik Koprivnice Mišel Jakšić ponosan je što grad ima tako atraktivnu i posjećenu manifestaciju.

– Jasno je da i mi u Koprivnici i Podravini možemo osmisliti turistički proizvod koji se može mjeriti s manifestacijama na moru. Važno je da ovaj grad ima i adekvatnu turističku ponudu, koja donosi i određene gospodarske benefite – smatra Jakšić.

Medijski pokrovitelj festivala je portal ePodravina.hr

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×