-3.7 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Poslovni rezultati Podravke za prvih 9 mjeseci // Mršić: Prodavali smo manje, ali smo više zaradili
P

Ne propustite

U Podravkinoj sedmerokatnici danas se okupila cijela uprava Podravke te izrazila veliko zadovoljstvo poslovnim rezultatima za prvih devet mjeseci ove godine.

Svi su pokazatelji značajno poboljšani u odnosu na prošlu godinu; ostvarena je neto dobit od 136,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 17 posto u usporedbi s neto dobiti istog razdoblja prošle godine. Bruto dobit iznosi 1.079,8 milijuna kuna i viša je od istog razdoblja prošle godine za 4 posto, dok je EBITDA porasla za 11 posto i iznosi 271,8 milijuna kuna.

Ipak, ukupna prodaja u prvih devet mjeseci manja je za tri posto nego lani, a kada je riječ o Prehrani i pićima za četiri posto, te je iznosila 2.618,9 milijuna kuna. Tržište Hrvatske i BiH jedino bilježi pad prodaje, dok tržišta jugoistočne Europe rastu, istaknula je Uprava, koja je povećala ulaganja u marketing. Objašnjeno je to prevencijom da pad prodaje ne bude i veći.

– Prodavali smo manje, ali kvalitetnije,i više smo zaradili, istaknuo je predsjednik Uprave Zvonimir Mršić, ističući kako program restrukturiranja, koji je nužnost svake uspješne kompanije, pokazuje rezultate. Povećana je bruto dobit i marža, smanjene su obveze prema dobavljačima, kao i neto dug za 173 milijuna kuna.

– Navedene brojke govore nam kako su poslovne odluke, koje se u kontekstu vremena u kojem se trenutno gospodarstvo nalazi mogu smatrati možda nepopularnima, bile u potpunosti opravdane. Posao još nije završio, nastavljamo s izgradnjom čvrstih temelja kako bismo mogli odgovoriti sve zahtjevnijim tržišnim uvjetima – kazao je Mršić. U tom kontekstu Uprava svoju šansu vidi u dezinvestiranju neprofitabilnih proizvoda i uvođenju novih, ali i pomlađivanju radne snage.

Belupo pak bilježi rast prodaje od jedan posto, te je prodaja iznosila 586,1 milijuna kuna.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×