-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Belupo dokapitaliziran s 86 milijuna kuna dobiti
B

Ne propustite

Odlukom Uprave Podravke, koja ujedno predstavlja i Skupštinu Belupa, na danas održanoj sjednici u Koprivnici, odlučeno je da će Belupo s reinvestiranjem 86 milijuna kuna prošlogodišnje dobiti biti dokapitaliziran, tako da će temeljni kapital biti gotovo dvostruko uvećan u odnosu na 2011. godinu. Tada je, naime, temeljni kapital kompanije iznosio 154 milijuna kuna da bi 2012. bio uvećan za dobit od 50 milijuna kuna dok se za 2013. temeljni kapital povećava za dodatnih 86 milijuna kuna i ukupno iznosi 290 milijuna kuna, priopćeno je iz koprivničke kompanije.

– Značajnim povećanjem temeljnog kapitala farmaceutske kompanije Belupo naglašavamo važnost ovog dijela naše Grupe. Reinvestiranjem dobiti, kao i planiranim investicijskim ciklusom, stvaramo pretpostavke za daljnji rast Grupe Podravka, osobito na inozemnim tržištima – rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke nakon usvojene odluke o novoj dokapitalizaciji Belupa.

Ova odluka će najvećoj hrvatskoj farmaceutskoj kompaniji, uz rast prodaje, stvoriti i dodatne uvjete za ulazak u najavljeni investicijski ciklus, gradnju dviju novih tvornica, polukrutih i tekućih te krutih oblika lijekova, koje će zapošljavati nekoliko stotina radnika.

Podsjetimo, Nadzorni odbor Podravke, odobrio je na svojoj posljednjoj prošlogodišnjoj sjednici ovu vrijednu investiciju od 390 milijuna kuna u naredne tri godine, koja će se financirati vlastitim sredstvima te kreditom poslovnih banaka.

Poslovi oko izgradnje ovih dviju tvornica odvijaju se u skladu s terminskim planom koji je i sastavni dio projekta. Fizički radovi na izgradnji tvornica započet će u prvom kvartalu 2015. godine, a kompanija je trenutno u fazi ugovaranja glavnog i izvedbenih projekata. Poznato je da će, prema izračunima i projekcijama budućih prodaja, kapaciteti proizvodnje biti gotovo dvostruko veći.

Na kraju priopćenja naglašava se kako Grupa Podravka i ovim primjerom pokazuje da neće zaboraviti zajednicu u kojoj posluje i iz koje je izrasla, ulažući „svaku kunu” koju zaradi u otvaranje novih radnih mjesta doprinoseći gospodarskom rastu, ali i rastu bruto domaćeg proizvoda.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×