Savjet za promet na cestama Koprivničko-križevačke županije jučer je održao sjednicu na kojoj su se članovi osvrnuli na aktivnosti i programe koji se provode kako bi se povećala sigurnost na prometnicama, ali i ključne probleme županije u tom području.
Na razini cijele županije, Stjepan Marković iz varaždinske jedinice Hrvatskih cesta spomenuo je više projekata koji su u planu ili već u realiziciji, a tiču se cestovne infrastrukture.
– Cijeli pravac od Sudovca do Križevaca ide u rekonstrukciju, bit će riješeno i pitanje prijevoza školaraca izgradnjom autobusnih stajališta jer sada bez njih vrebaju razne opasnosti i pri ulasku i pri izlasku iz autobusa. Također smo pri završetku projekta obnove Državne ceste D28, dionica Haganj-Markovac duljine 10,5 kilometara, taj pravac je jedan od najopterećenijih – istaknuo je Marković.
Najavio je veliki projekt planiran do 2020., a to je izgradnja pravca od Botova preko Drnja do Peteranca, odnosno ulaza u Koprivnicu.
– Došli smo i do onoga što smo obećavali dvije godine, a to su zahvati u sigurnost prometa. Nadam se da ćemo do 15. travnja otvoriti kružni tok u Svetom Ivanu Žabnom, to se isto oteglo zbog vremenskih uvjeta. To je jedna od točaka koja spada u kategoriju opasnih mjesta. Uspjeli smo dovršiti biciklistički trak kroz centar Križevaca do Plodina, ljudi su se pitali što će se dogoditi zbog povećanog prometa prema ulazu na brzu cestu. U Đurđevcu se projektira kružni tok kod Radničke ulice, buduće gospodarske zone – najavio je Marković.
U Koprivnici će na raskrižju ulica Ivana Sabolića i Braće Radić biti kružni tok, što će smanjiti nesreće na jednoj od crnih gradskih točaka. Za projekt brze ceste do Koprivnice i sjeverne obilaznice, kako kaže, teško je procijeniti kada će biti ostvareni.
Pojasnio je i situaciju s radovima u Križevcima, koji već neko vrijeme kasne.
– Ne bih rekao da je došlo do kašnjenja, stvar je u vremenskim uvjetima zbog kojih je praktički nemoguće raditi. Bilo je i nekih dodatnih radova zbog kojih smo morali produljiti ugovorni rok do 31. svibnja. Pojavile su se i instalacije koje nisu bile dio izvornog projekta, vezane za kanalizaciju. Mi smo to prihvatili kako kasnije ne bi došlo do razaranja onoga što bi završili – rekao je Marković.
Spomenuo je i radove na stazi od državne ceste DC10 do državne ceste D22, čijim je puštanjem u promet došlo do preusmjeravanja velikog dijela promet na taj pravac, zbog čega su dovršili i biciklistički trak, unatoč problematičnim vremenskim prilikama. Radi se i dokumentacija za radove na raskrižju Smičiklasove ulice, gdje će se graditi semaforizacija.