Najbolja hrvatska sportašica svih vremena Sandra Perković i predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar potpisali su u Ugovor o suradnji kojim Sandra Perković postaje ambasadorica Podravkinih proizvoda pod brandom Vegeta Natur.
Ugovor je potpisan u četvrtak 25. listopada, na skupu Dani hrvatskog turizma koji je održan na Hvaru u organizaciji Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.
– Ponosni smo što se naša najuspješnija sportašica svih vremena Sandra Perković pridružila velikoj Podravkinoj obitelji. Veliko nam je zadovoljstvo uz sebe vezati one najbolje koji dijele s Podravkom važne vrijednosti kao što su vrijedan rad, visoko postavljeni ciljevi i težnja k izvrsnosti. To su temelji Sandrinih vrhunskih rezultata, ali i uspješnog poslovanja Podravke – izjavio je prilikom potpisivanja Ugovora o suradnji predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar te poželio Sandri da ove godine zasluženo ponese titulu najbolje atletičarke svijeta.
– Uz Podravkine proizvode sam odrastala i drago mi je da poruku o kvaliteti i vrijednostima tih proizvoda mogu prenijeti drugima kroz svoj rad i sportske aktivnosti. Povezivanje hrvatskih kompanija i sportaša pomaže u promociji hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete u svijetu – rekla je Sandra Perković.
Podravka je sa svojim brandovima i proizvodima prisutna na više od 60 internacionalnih tržišta. U skladu s trendovima kulinarskog tržišta, Vegeta se kroz godine nadograđuje novim kategorijama među kojima je i Vegeta Natur. Proizvodi Vegeta Natur sada su unaprijeđeni novim recepturama, kombinacijom pažljivo biranog povrća i začina uz poruku „Po receptu majke prirode“. Prepoznatljiv okus kvalitete i prirodnosti donosi morska sol, kurkuma je zaslužna za zlatnu boju, a specifičnu aromu i miris kao iz vrta daje im ljupčac.
Na Danima hrvatskog turizma održan je i panel “Hrvatska – mala zemlja, veliki brend“, na kojem su, uz Marina Pucara i Sandru Perković, sudjelovali Davor Bruketa, Jadranka Primorac, Aleksandra Dojčinović, Kristijan Staničić i Božo Skoko. Marin Pucar je istaknuo kako Hrvatska svoju popularnost u turizmu i sportu treba prenijeti i na druge sfere svoje ponude, a to se posebno odnosi na snaženje imidža hrvatskih prehrambenih proizvoda.