18.5 C
Koprivnica
Subota, 4. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
jedva dočekali

VIDEO Počela zimska sezonska sniženja u raznim trgovinama, evo koliko traju i što očekivati
V

Potrošnja u prosincu porasla je za milijardu kuna. Smatra da trgovci sve više osluškuju i uvažavaju promjene na tržištu te nastoje uspješno odgovoriti na želje i potrebe potrošača. Tomislava Ravlić naglasila je kako je to ključno za dobre poslovne rezultate.

Ne propustite

Zimsko sniženje trajat će 60 dana, a redovna cijena i nova snižena cijena moraju biti iskazane jasno, vidljivo i čitljivo, piše emedjimurje.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) u srijedu je objavila početak zimskog sezonskog sniženja cijena, koje počinje u četvrtak 27. prosinca, s prosječnim sniženjima između 20 i 50 posto.

Tijekom tog razdoblja najviše se kupuje odjeća i obuća, ali i različiti sezonski proizvodi, poput zimske opreme i dekoracija. Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka propisanih 60 dana.

– Praksa je pokazala da posljednjih godina domaći trgovci prate trendove drugih europskih trgovaca po pitanju sezonskih rasprodaja pa se bilježe sve veće stope sniženja. Dakle, tu možemo govoriti o međunarodnoj konkurentnosti jer zbog usklađenih rokova sniženja naši kupci više ne idu u tolikoj mjeri kupovati u druge zemlje u okruženju – kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Potrošnja u prosincu porasla je za milijardu kuna. Smatra da trgovci sve više osluškuju i uvažavaju promjene na tržištu te nastoje uspješno odgovoriti na želje i potrebe potrošača. Tomislava Ravlić naglasila je kako je to ključno za dobre poslovne rezultate. Ono gdje Hrvatska zaostaje u odnosu na međunarodne trendove je online trgovina koja sve više uzima maha.

– Hrvatski trgovci još uvijek u dovoljnoj mjeri ne prepoznaju važnost online trgovine, što dodatno pogoršava našu poziciju u globalnoj utakmici. Za ilustraciju, online potrošnja u svijetu raste 30 posto godišnje, a u Hrvatskoj je to mršavih 12 posto – istaknula je Ravlić. Napomenula je da ukupna potrošnja u prosincu ipak raste te da će, prema procjenama HGK, ove godine iznositi oko 13,5 milijardi kuna, što je porast za čak milijardu kuna u odnosu na isto razdoblje lani.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Užas

JE LI TO MOGUĆE Pogledajte što su “pametnjakovići” napravili pametnoj klupi kod Gimnazije

Neki su pametnjakovići, zapravo delinkventi ili možda pojedinac napravili pravu štetu na jednoj od pametnih klupa postavljenih u gradu....
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×