-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
jedva dočekali

VIDEO Počela zimska sezonska sniženja u raznim trgovinama, evo koliko traju i što očekivati
V

Potrošnja u prosincu porasla je za milijardu kuna. Smatra da trgovci sve više osluškuju i uvažavaju promjene na tržištu te nastoje uspješno odgovoriti na želje i potrebe potrošača. Tomislava Ravlić naglasila je kako je to ključno za dobre poslovne rezultate.

Ne propustite

Zimsko sniženje trajat će 60 dana, a redovna cijena i nova snižena cijena moraju biti iskazane jasno, vidljivo i čitljivo, piše emedjimurje.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) u srijedu je objavila početak zimskog sezonskog sniženja cijena, koje počinje u četvrtak 27. prosinca, s prosječnim sniženjima između 20 i 50 posto.

Tijekom tog razdoblja najviše se kupuje odjeća i obuća, ali i različiti sezonski proizvodi, poput zimske opreme i dekoracija. Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka propisanih 60 dana.

– Praksa je pokazala da posljednjih godina domaći trgovci prate trendove drugih europskih trgovaca po pitanju sezonskih rasprodaja pa se bilježe sve veće stope sniženja. Dakle, tu možemo govoriti o međunarodnoj konkurentnosti jer zbog usklađenih rokova sniženja naši kupci više ne idu u tolikoj mjeri kupovati u druge zemlje u okruženju – kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Potrošnja u prosincu porasla je za milijardu kuna. Smatra da trgovci sve više osluškuju i uvažavaju promjene na tržištu te nastoje uspješno odgovoriti na želje i potrebe potrošača. Tomislava Ravlić naglasila je kako je to ključno za dobre poslovne rezultate. Ono gdje Hrvatska zaostaje u odnosu na međunarodne trendove je online trgovina koja sve više uzima maha.

– Hrvatski trgovci još uvijek u dovoljnoj mjeri ne prepoznaju važnost online trgovine, što dodatno pogoršava našu poziciju u globalnoj utakmici. Za ilustraciju, online potrošnja u svijetu raste 30 posto godišnje, a u Hrvatskoj je to mršavih 12 posto – istaknula je Ravlić. Napomenula je da ukupna potrošnja u prosincu ipak raste te da će, prema procjenama HGK, ove godine iznositi oko 13,5 milijardi kuna, što je porast za čak milijardu kuna u odnosu na isto razdoblje lani.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×