Jedanaest kilometara duga dionica Gradec – Farkaševac jučer je puštena u promet. Radi se o dionici koja se nalazi na trasi Bilogorsko-Podravskog ipsilona u smjeru Bjelovara. Najavljeno je i građenje dodatnih pet kilometara, a do kraja iduće godine napravit će se i do Bjelovara.
Na samom otvorenju bili su mnogi poznati ljudi iz državnog vrha kao što je premijer Andrej Plenković, predsjednik Sabora Goran Jandroković, saborski zastupnik Josip Đakić, župan Bjelovarsko-bilogorske Damir Bajs i mnogi drugi. Jedini predstavnik naše županije bio je Željko Lacković.
– Žalosno je od naše županijske i koprivničke politike da se nije pojavila na jednom mjestu gdje su bili svi relevantni i odgovorni za gradnju Podravskog ipsilona. Ponovno se u naziv stavlja onaj prvotni naziv Bilogorsko-Podravski ipsilon što samo po sebi govori da će bilogorski pravac dobiti prednost ukoliko se koprivnička strana neće postaviti prema projektu kako se postavlja druga strana, pri tom mislim na župane i vodstvo njihove gospodarske komore i njihove čelne ljude HDZ-a – rekao je Željko Lacković za ePodravinu.
Osim Lackovića tamo nije bilo nikoga i on se zalaže za oba pravca. Rečeno je da se oni moraju paraleleno graditi radi pravednosti, no osim njega očito nitko ne smatra da treba postavljati takva pitanja. Ono što je rečeno da će ove godine ići još pet kilometara od Farkaševca prema Bjelovaru.
– Situacija prema Koprivnici je takva da se projektira, treba iskreno reći – zaobilaznica Križevaca – koja je u jednom traku, niti se ne projektira kao brza cesta, već kao zaobilaznica grada sv. Marka. To pokazuje nepostojanje komunikacije naših prostora županije prema Vladi. Sve što čujemo iz Županije, iz relevantnih političara ovog kraja nisu istine. Ja se zalažem da se projektira, ali ja ne mogu sam predstavljati i prezenitrati interese ovog kraja. Bez ceste nikakav gospodarski razvoj nije moguć – govori saborski zastupnik Lacković.
Kao primjer gospodarskog razvoja navodi susjedni nam Ludbreg koji se razvija samo zbog bližeg pozicioniranja autocesti, za razliku od Koprivnice koja nema poduzetništvo i ne može napuniti poduzetničku zonu. Razlog je taj što nema cestu, i to će biti tako dugo dok neće biti ceste, govori on.
– Državni projekti poput Piškornice trebaju biti zaustavljeni od strane politike dok se ne riješi pitanje ceste i ne treba ljudima bacati pijesak u oči nego treba reći da se do Koprivnice uopće ne projektira, a u jednom dijelu se projektira samo jedan trak. Interesi župana i križevačkog kraja bit će zadovoljeni i sa tih osam kilometara zaobilaznice, a za Koprivnicu se nema tko boriti, a ja sam ne mogu – rekao je za kraj Lacković.