Jedna od najpopularnijih kompanija i pića, Coca-Cola, u prodaju pušta novi proizvod. Kako piše Jutarnji.hr, nakon dvije godine istraživanja dolazi piće s kavom.
Coca-Cola Plus Coffee će do kraja godine biti na 25 svjetskih tržišta, a već se sada može probati na australskom, talijanskom, španjolskom, poljskom i japanskom jer je kompanija te zemlje odabrala prije dvije godine kako bi testirala hoće li proizvod zaživjeti. Navode kako nije poznato hoće li je biti u Hrvatskoj, no za to postoji dobra mogućnost.
Jutarnji.hr prenosi kako su iz kompanije objasnili da se tržište posljednjih godina promijenilo. Ljudi su naviknuti na proizvode koji se ne nalaze samo u jednoj kategoriji. Također, kava je dio svakodnevice i mogući dodatni izvor zarade. Lani je Coca-Cola kupila i britanski Costa Coffee. U kompaniji očekuju da će kava u sljedećih pet do deset godina biti značajan udjel njihovog portfelja.
Zanimljivo, tržište gaziranih pića ne raste, već stagnira, pa je potrebno okrenuti se novim proizvodima.
– Stavljanjem u prodaju novih pića pod oznakom Coca-Cole umjesto kao potpuno novi proizvod iskorištavamo moć Colinog brenda te ispunjavamo obećanje kompanije da ćemo osvježiti brend i pomoći potrošačima u povećanju njihove energije – kazao je Javier Meza, direktor marketinga za gazirana pića kompanije, piše Jutarnji.hr.