1.3 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
rezultati poslovanja

Podravka rastura! Kompanija bilježi bolje brojke nego u pretpandemijskom razdoblju, program kulinarstva prednjači, a cijena dionica u devet mjeseci skočila za gotovo 40 posto
P

Neto dobit Grupe Podravka za navedeno razdoblje iznosi 259,3 milijuna kuna te je viša za 23,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije.

Ne propustite

Dobre vijesti stižu nam ovog jutra iz Podravke, najveće koprivničke kompanije. Naime, ovih dana sastao se Nadzorni odbor kompanije i utvrdio nerevidirane rezultate poslovanja
Podravke d.d. i Grupe Podravka za prvih devet mjesci u aktualnoj godini.

Tako doznajemo da su prihodi od prodaje Podravke d.d. ove godine iznosili su 1.651,4 milijuna kuna te su viši za 3,9 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine. Budući da je tijekom prošle godine, zbog epidemiološke situacije, došlo do povećanja potražnje za Podravkinim proizvodima te stvaranja povećanih zaliha kod kupaca na gotovo svim tržištima, ovogodišnji rast još je znakovitiji. Ako, primjerice, uspoređujemo ostvarene prihode Podravke d.d. s prijepandemijskom 2019. godinom, tada je rast prihoda u ovoj godini još značajniji te iznosi 5,4 posto.

Rast prihoda od prodaje u ovoj godini ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, među kojima je najznačajniji rast od 5,2 posto zabilježen kod poslovnog programa Kulinarstvo. Navedeni rast Kulinarstva ostvaren je ponajviše zbog rasta prihoda od prodaje Univerzalnih dodataka jelima i juha.

Kada je riječ o prihodima od prodaje po regijama, rast je ostvaren na svim ključnim tržištima. Posebno se ističe rast prihoda od 9,5 posto u zapadnoj Europi, gdje je ostvaren rast gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći generirali poslovni programi Kulinarstvo, Podravka hrana te Dječja hrana, slastice i snack. Vrijedi istaknuti kako su i druge dvije najznačajnije regije ostvarile porast prihoda od prodaje, od kojih je u centralnoj Europi zabilježen rast od 4,4 posto, dok je Adria regija ostvarila rast prihoda od prodaje za 2,9 posto.

Kada promatramo rezultate poslovanja Grupe Podravka za devet mjeseci ove godine, ostvareno je 3.383,5 milijuna kuna prihoda od prodaje. Navedeno ostvarenje predstavlja rast od 1,6 posto u odnosu na godinu prije. Viši prihodi od prodaje rezultat su rasta prihoda obaju poslovnih segmenata, i Prehrane i Farmaceutike. Pritom je segment Prehrana ostvario 2.634 milijuna kuna, dok je Farmaceutika zabilježila 749,5 milijuna kuna prihoda od prodaje, uz najveći doprinos kategorije Lijekovi na recept koja je porasla za 5,4 posto.

Neto dobit Grupe Podravka za navedeno razdoblje iznosi 259,3 milijuna kuna te je viša za 23,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije.

Spomenimo za kraj kako je cijena dionica Podravke na dan 30. 9. ove godine
iznosila 664 kune, dok je 31. 12. 2020. iznosila 485 kuna, što predstavlja rast od
36,9 posto.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

U Martinovki

Ove subote očekuje vas još jedna Vinilija, idealno mjesto za ljubitelje ploča, stripova i knjiga

Koprivnički sajam gramofonskih ploča i CD-ova, poznatiji kao Vinilija, ove će subote 23. studenog imati svoje 26 izdanje. Na ovaj...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×