Broj noćenja u Đurđevcu lani bilježi veliki rast, Fuček: Rezultat je to novih turističkih atrakcija i gradskih mjera, imamo plan za cjelogodišnji turizam
B
S obzirom na to da su u prvoj pandemijskoj godini imali 2875 dolazaka i 8455 noćenja, rast je impresivan, riječ je o porastu od 83,9 posto kad je u pitanju broj gostiju i 56 posto prema broju noćenja.
S krajem kalendarske godine podvlače se crte, zbrajaju plusevi i oduzimaju minusi, a na temelju istih zadaju novi ciljevi.
Prošlu ćemo godinu pamtiti kao drugu pandemijsku, kada je dobar dio ljudi odlučio život bar donekle vratiti u normalu i proputovati onaj dio na kugli zemaljskoj gdje je mogao stići i uživati bez velikih problema i ograničenja. Koliko je đurđevačka Podravina lani bila ciljano odredište za dolazak turista i koliko ju je gostiju posjetilo, provjerili smo s direktorom Turističke zajednice Grada Đurđevca Mariom Fučekom.
U godini za nama na području Đurđevca evidentirano je 5287 dolazaka gostiju, odnosno 13175 noćenja. S obzirom na to da su u prvoj pandemijskoj godini imali 2875 dolazaka i 8455 noćenja, rast je impresivan, riječ je o porastu od 83,9 posto kad je u pitanju broj gostiju i 56 posto prema broju noćenja.
Ipak, direktor Turističke zajednice grada Đurđevca Mario Fuček smiruje strasti i kaže kako velikog razloga za slavlje temeljem usporedbe prošle i prve pandemijske, 2020. godine, nema.
– Bespredmetno je uspoređivati prošlu godinu s 2020. godinom u kojoj je sve stalo. Kad uspoređujemo 2021. s 2019. onda možemo biti zadovoljni jer bilježimo rast od 13 posto po broju noćenja. Stvari su lani krenule dobro, ali pandemija je na kraju zeznula prosinac koji je bio dobro rasprodan. Zbog novog vala korone, dobar dio najavljenih gostiju otkazao je dolazak i noćenja. No ipak, možemo biti zadovoljni jer imamo rast u odnosu na predpandemijsku godinu – kaže Fuček.
Kako objašnjava, za taj uspjeh zaslužna je prvenstveno aktivnost hotela Picok, kao glavnog receptivnog subjekta, no sve su aktivniji i privatni iznajmljivači koji su se bez obzira na godinu kakva je bila, probudili, a bez obzira na bilo je i novih inicijativa i otvaranja smještajnih jedinica.
– Osim toga, tu su i novi turistički proizvodi poput Posjetiteljskog centra i Podravina adventura koji su pridonijeli atraktivnosti same destinacije. Gradske subvencije poput onih za izgradnju bazena, novih kreveta pa čak i pomoći s iznosom od 10 kuna po noćenju. Grad ima svoje mjere kojima je izašao ususret privatnom sektoru pa je i turistička zajednica donijela mjere, tako da svi koji noće na području Đurđevca mogu besplatno ili po subvencioniranoj cijeni posjetiti gradske atrakcije kao što su muzej, zoološki vrt i posjetiteljski centar. Kombinacija čitavog seta mjera pokazala se jako dobrim i zato smo imali relativno dobre rezultate – kaže direktor Turističke zajednice.
Ove godine zadali su si nove ciljeve, a najvažniji od svih je turizam razvući na cijelu kalendarsku godinu.
– Picokijada je naša najveća manifestacija, ali stavimo to na stranu jer su to tri dana u godini i ne može puno utjecati na krvnu sliku turističkih kretanja. Nama je bitan cjelogodišnji doživljaj i u tom smjeru idemo i dalje na diverzificiranu ponudu. Očekujemo puno i ove godine od Fonda za obnovu i razvoj, imamo već puno gotovih projekata pa vjerujemo da ćemo kvalitativno i kvantitativno još jednom podići ljestvicu – zaključio je Fuček.
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).