S obzirom na to da se putnički vlakovi od voznog reda 2012./2013. godine ne zaustavljaju u kolodvoru Botovo, karta za taj kolodvor ne može se kupiti, iako je u sustavu za izdavanje karata moguće vidjeti cijenu karte, o čemu je putnika koji je tražio informaciju o cijeni izvijestila blagajnica, koja ga je prije toga informirala i o tome da vlakovi ne voze do Botova – istaknula je Ivana Čubelić, glasnogovornica HŽ Putničkog prijevoza.
Dobar dan, molim vas jednu kartu do Botova – zamolio je jedan mladić neki dan blagajnicu na koprivničkom željezničkom kolodvoru.
– 11 kuna i 70 lipa vam stoji, ali vam vlak više ne staje u Botovu – odgovorila je blagajnica.
– Oprostite, ne shvaćam. Mogu kupiti kartu za vlak, ali mi vlak u Botovu neće stati – uzvratio je mladić.
– Upravo tako – kazala je ona.
– Pa kako možete prodavati kartu, ako vlak ne staje u Botovu – tražio je pojašnjenje mladić.
– U sustavu je ostala mogućnost prodaje karte, ali ja vam tu više nemam što reći, morat ćete se obratiti mojim nadređenima – ljubazno je odgovorila blagajnica.
– U redu, hvala vam najljepša i doviđenja – pozdravio se s njom mladić.
Razgovor je to koji nam je prepričao zbunjeni koprivnički mladić koji je s vlakom htio otići na jezero Šodericu, nekoliko stotina metara udaljeno od kolodvora u Botovu.
Kako je i je li uopće moguće da se može kupiti karta za vlak do Botova, a da vlak tamo ne staje, upitali smo u HŽ Putničkom prijevozu.
– S obzirom na to da se putnički vlakovi od voznog reda 2012./2013. godine ne zaustavljaju u kolodvoru Botovo, karta za taj kolodvor ne može se kupiti, iako je u sustavu za izdavanje karata moguće vidjeti cijenu karte, o čemu je putnika koji je tražio informaciju o cijeni izvijestila blagajnica, koja ga je prije toga informirala i o tome da vlakovi ne voze do Botova. Uz to, ni na cjeniku prijevoznih karata u vestibulu kolodvora Koprivnica nije navedena relacija Koprivnica – Botovo – istaknula je Ivana Čubelić, glasnogovornica HŽ Putničkog prijevoza.
Pojasnila je i zbog čega vlakovi u Botovu više ne staju za putnike.
– U skladu s racionalizacijom troškova HŽ Putničkog prijevoza početkom prosinca 2012. donesena je odluka o ukidanju pograničnih vlakova između kolodvora Gyekenyes i Koprivnica koji su se zaustavljali u kolodvoru Botovo, s obzirom na mali broj putnika i znatnu negativnu razliku između prihoda i troškova tih vlakova – završila je ona.
Sve to bilo bi možda donekle i prihvatljivo da lani nije obnavljan kolodvor u Botovu. Logično pitanje koje se postavlja samo po sebi jest – za koga.
– U sklopu radova na dionici Koprivnica – Botovo – državna granica HŽ Infrastruktura uzela je u obzir potrebu stvaranja uvjeta za eventualni budući putnički prijevoz u kolodvoru Botovo te je u skladu s time u sklopu projekta bila predviđena i izgradnja uređene površine u kolodvoru Botovo.
Vrijednost tih radova iznosi oko 187.000 kuna bez PDV-a – odgovorio nam je Ivan Kartelo, šef Korporativnih komunikacija u HŽ Infrastrukturi.