-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
"Od ića do pića"

Vaše slavlje uz Magmu postaje doživljaj!
V

Danas smo svi ovdje zato što smo zajedno koračali poduzetničkim vodama u kojima su međusobno poštovanje i podržavanje jedina garancija uspjeha - ističe direktorica Magme

Ne propustite

Magma, vodeći distributer u ugostiteljstvu i maloprodaji Sjeverozapadne Hrvatske ovog je vikenda proslavio 30. obljetnicu poslovanja. Svečanu proslavu za goste među kojima su bili njihovi brojni kupci, dobavljači i zaposlenici organizirali su u ugodnom ambijentu Dravskog kupališta uz vatromet i nastupe tamburaša, Šidskih trubača i stand up komičara Marine Orsag i Igora Drlja. Okupljene goste pozdravila je direktorica Magme Ivana Repalust.

Novi vizualni identitet

Osvrnula se na put koji je Magma prošla, istaknula uspjehe u 30 godina i zahvalila se zaposlenicima, kupcima i dobavljačima na vjernosti i podršci koju pružaju od početka poslovanja do danas.

– Vjerujem da smo danas svi i dalje ovdje zato što smo zajedno djelovali i koračali poduzetničkim vodama u kojima su međusobno poštovanje i podržavanje jedina garancija uspjeha – istaknula je.

magma trgovina
Pozdravni govor direktorice Ivane Repalust

Magma je osnovana 1991. godine, a poslovanje je započela veleprodajom cigareta i kave. Uskoro postaju vodeći distributer pića u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske, ali i šire. U distributivnim centrima u Varaždinu, Koprivnici i Krapinskim Toplicama te trgovinama na devet lokacija: u Varaždinu, Koprivnici. Križevcima, Đurđevcu, Bjelovaru, Ludbregu, Novom Marofu, Zlataru i Čakovcu svoje su poslovanje proširili na sedam županija.

Trgovine Magme možete pronaći na devet lokacija, a svoje su poslovanje proširili na sedam županija

– Naši glavni kupci su ugostitelji i u manjoj mjeri male trgovine. Otprilike 80% prometa otpada na HoReCa kanal (hoteli, restorani, kafići). Trudimo se održavati kvalitetne odnose sa svim kupcima, što kroz obradu tržišta u čemu nam pomaže naša prodajna sila te kroz usluge koje nudimo dostavu, posudbu POS materijala te razna događanja. I s dobavljačima radimo na povezivanju s kupcima i oblikovanju ponude koja zadovoljava obje strane – ističu u Magmi koja je nedavno prezentirala novi vizualni identitet.

– Središnji element novog loga je stilizirana čaša vina kao simbol druženja, slavlja i nezaboravnih trenutaka koje pružamo našim kupcima. Sloganom “Od ića do pića” željeli smo istaknuti širinu naše ponude jer, iako smo najprepoznatljiviji po ponudi pića, nudimo i širok asortiman prehrane i drugih proizvoda – pojašnjavaju u Magmi, koja zapošljava 107 ljudi.

magma trgovina
Atmosfera s proslave

– Ponosni smo što su neki s nama dočekali i mirovinu, a mnogi su kod nas stjecali svoja prva znanja. Trudimo se pratiti porast životnih troškova redovitim dizanjem plaća, isplatom drugih naknada i stimulacija. Tijekom ljeta dodatno zapošljavamo i studente, a stalno smo u potrazi za prodavačima i djelatnicima u skladištu i na dostavi robe – navode u tvrtci dodajući da je 90% njihova poslovanja vezano za ugostiteljstvo, jedan od najpogođenijih sektora tijekom korona krize, što je snažno utjecalo i na njihovo poslovanje. Posljednjih se mjeseci suočavaju s novim izazovima vezano za rast cijena roba i energenata, što je djelomično kompenzirano rastom prometa, ali jesen donosi nove izazove za koje se već pripremaju. S obzirom na probleme u lancima dobave, kupcima nastoje pružiti alternative, a svi u kompaniji se već sada pripremaju na štednju energije.

Brojni planovi za dalje

U svemu tome Magma je okrenuta budućnosti, a planovi su brojni.

– To je prije svega očuvanje stabilnosti poslovanja, održavanje postojeće pozicije na tržištu i jačanje na područjima gdje nismo dominantni te širenje ponude. Planira se povećanje broja zaposlenih i njihovih primanja. Na redu je preuređenje i usklađivanje svih shopova s novim vizualnim identitetom, a u planu je i izgradnja novih poslovno-stambenih objekata, prije svega u Varaždinu te rekonstrukcija veleprodajnih centara u skladu s niskoenergetskim zahtjevima. Tu je i obnova voznog parka, uvođenje novih tehnologija i digitalizacija poslovanja.

Sloganom “Od ića do pića” željeli su istaknuti širinu svoje ponude

Magma u brojkama
Magma danas broji preko 100 stručno obučenih radnika, 30 uspješnih godina, 3 distributivna centra, 9 shopova, 8.526 m2 skladišnog prostora, 825 m2 prodajnog prostora, 35 dostavnih vozila i 200 dostava dnevno!
Uvijek u korak s trendovima

Posljednjih godina u trendu je porast konzumacije žestokih alkoholnih pića, prije svega gina, pa tako i Magma nudi širok izbor tih vrsta pića.

– I naša lokalna vina doživljavaju procvat i pronalaze nove potrošače. Pritom ističemo suradnju s međimurskim vinarima, ali nudimo i vina s varaždinskog, zagorskog i koprivničkog područja, čime podržavamo lokalne proizvođače. Craft piva našla je svoje tržište, tako da nudimo naše međimurske craftove, ali i druge. Neprestano proširujemo i asortiman prehrane te asortiman sredstava za čišćenje, papirne galanterije, čaša i ostalog potrošnog materijala, a nudimo i personalizirane poklone.

Također su prateći trendove i zahtjeve tržišta uveli i najam opreme za razne proslave.

– S obzirom da smo već dugo u ovome poslu, uz dostavu robe za razne svečanosti, logično se kao mogućnost nametnuo i najam frižidera, suncobrana, stolova, pa čak i mobilnog aparata za točenje piva i privatnim kupcima. Potražnja je sve veća za ovakvom vrstom usluge – ističu u Magmi.

 

magma trgovina
Josip Repalust, osnivač Magme

magma trgovina
magma trgovina

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×