Koprivnica je grad bicikala i gledamo li kilometražu biciklističkih staza, u samom je hrvatskom vrhu. Međutim, ako ste redoviti prolaznik Starčevićevom ulicom, koja koprivnički podvožnjak povezuje sa samim središtem grada, mogli ste se uvjeriti da biciklisti na tom potezu često imaju problema. Točnije, nemaju se kud voziti, jer veći dio spomenute ulice nema biciklističke staze.
Sukladno tome, biciklisti su primorani smetati pješacima, koji se onda s razlogom bune. A gužva zna biti prilična, jer tamo se nalaze osnovna i srednja škola, Podravkina sedmerokatnica, sportske dvorane u kojima mnogi treniraju, a i općenito gledano, riječ je o jednom od najgušće naseljenih kvartova u gradu. Posebno je problematičan dio od popularne Uglovnice, odnosno kompleksa zgrada nasuprot Podravke, do semaforiziranog raskrižja s Basaričekovom, odnosno Ulicom Franje Gažija, jer veći dio tog pješačkog poteza nije predviđen za bicikliste.
Za bicikliste nije predviđena ni jednosmjerna prometnica prema križanju s Ivanjskom ulicom, gdje se nalazi pekara Dora, tako da je problem evidentan, a na njega je nedavno upozorila i gradska vijećnica Vesna Peršić Kovač, koja se i inače zalaže za problematiku biciklističke infrastrukture.
– Regulacija biciklističkog prometa u Starčevićevoj ulici nije dobra, pogotovo od Podravke prema gradu. Svi znamo da je to jednosmjerna ulica po kojoj je onemogućeno kretanje biciklista pa me zanima planira li se tamo izgradnja biciklističke staze ili Grad ima kakvo drugo rješenje – upitala je Peršić Kovač.
Odgovor joj je ponudio gradonačelnik Mišel Jakšić, koji je prvo naglasio da su tamo u posljednje dvije godine imali niz velikih investicija. Počevši od radova na Trgu, dvorane Vinko Zember, Centra kompetentnosti pa sve do rekonstrukcije Podravkine sedmerokatnice.
– Upravo svi ti radovi jedan su od razloga zašto je sama rekonstrukcija ulice malo čekala, da se ne zakrčimo još više. No mogu reći da je projektiranje te ulice u tijeku, plan je da se riješi skroz do Kolodvorske i u to je obuhvaćeno i ono na što je predsjednik MO-a Banovec, Franjo Marković, nekoliko puta upozorio, a to je famozni prijelaz kod Dore za naše mlade. Mislim da je projekt korektan i bit će zadovoljavajuć i za bicikliste i za pješake, a dat će i novi duh Starčevićevoj ulici – zaključio je Jakšić.
Kada bi ta rekonstrukcija jedne od glavnih gradskih ulica trebala doći na red nismo uspjeli doznati, tako da će se i biciklisti i pješaci još jedno vrijeme morati strpjeti.