U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od čak 269% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, priopćeno je iz Korporativnih komunikacija koprivničke kompanije.
Izvanredne stavke u iznosu od 24,9 milijuna kuna negativno su utjecale na rezultat poslovanja u prvom kvartalu, a uglavnom se odnose na usklađenje vrijednosti obveznice u iznosu od 24,3 milijuna kuna. Stoga izvještajna neto dobit iznosi 7,6 milijuna kuna i veća je za 23% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom kvartalu iznosili su 781,1 milijuna kuna i manji su za 2% u odnosu na isto razdoblje 2009. godine. Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 626,0 milijuna kuna, što predstavlja pad od 1%, dok je prodaja SPP-a Farmaceutika iznosila 155,8 milijuna kuna i zabilježila pad prodaje od 5%.
Vegeta, najjači Podravkin brand, bilježi rast prodaje od 4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U Poljskoj, najznačajnijem Vegetinom tržištu, Grupa je ostvarila rast prodaje od 23%.
Prodaja Grupe Podravka na inozemnim tržištima rasla je 4% pri čemu je SPP Prehrana i pića zabilježilo rast od 4% dok je SPP Farmaceutika ostvarilo rast od 5%.
Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka u prvom kvartalu 2010. možete pronaći na www.podravka.hr/investitori/financijska-izvjesca.