Podravka je unazad devet godina neprekidno korigirala svoje proizvode, a danas su predstavili nastavak nutritivne strategije za razdoblje do 2027. godine.
Svoje proizvode nastavit će prilagođavati i nadopunjavati u skladu sa zdravstvenim preporukama, prehrambenim trendovima i potrebama potrošača.
Uvod u novu strategiju dao je član Uprave Podravke Ivan Ostojić koji je istaknuo kako ona nije napisana da bi izgledala lijepo već Podravka i njeni zaposlenici istu žele i živjeti i to na pravilan način.
– Želimo da nam potrošači što duže žive i koriste naše proizvode, da budu što zdraviji, vrlo aktivni, da troše kalorije, a za potrošnju kalorija treba i više hrane – kazao je Ostojić koji je dodao da je Podravka ponovo postala pionir u Hrvatskoj.
– Postavili smo standard ponašanja u prehrambenoj industriji gdje smo definirali ciljeve. Ove godine odlučili smo ciljeve redefinirati i dodatno unaprijediti zdravlje potrošača, o tome smo do sada komunicirali, ali u manjem obimu, u ovom trenutku važno je poslati poruku da mislimo na potrošače, Hrana koja brine o vama je taj sjajan novi slogan kojeg živimo – kazao je Ostojić te dodao da održiva i zdrava prehrana mora biti dostupna svima, a Podravka će poraditi na tome da ona bude prihvatljiva što većem broju potrošača.
– Kao nacija, mi Europljani starimo. Postajemo vjerojatno najstariji dio populacije čovječanstva. Mentalno zdravlje je u tom kontekstu jako važno. Ako uspijemo kroz kvalitetnu i zdravu prehranu pomoći potrošačima da održe mentalno zdravlje, naš doprinos društvu je jako velik – kazao je član Uprave.
Direktorica Podravkine službe Senzorika i nutricionizam Davorka Gajari pojasnila je da će fokus biti na vrsti i kompoziciji proizvoda, kontroli nutritivne kvalitete i poticanju praksi održive proizvodnje i konzumacije hrane.
U devet godina u Podravkinim proizvodima količina soli smanjena je za 300 tona, a šećera za 1423 tone.
Nutritivna strategija definira nekoliko ključnih ciljeva među kojima i to da će u 75 posto novih i inoviranih proizvoda smanjiti prosječni sadržaj soli i šećera za 20%, isto tako u njih će ugraditi najmanje jedan sastojak koji podržava zdravu i uravnoteženu prehranu kao što su vlakna, bjelančevine, vitamini i minerali. Najmanje 40% novih i inoviranih proizvoda bazirat će se na sastojcima povezanim s održivom prehranom poput voća, povrća, mahunarki, cjelovitih žitarica, biljnih izvora proteina i slično dok će svi proizvodi podržavati održivu prehranu.
Nakon toga je izvanredna profesorica na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu u Zagrebu Martina Bituh odgovarala na pitanja o važnosti zdrave i nutritivno izbalansirane prehrane.
Nakon predstavljanja strategije provedene su edukacijske aktivnosti i degustacija Podravkinih nutritivno vrijednih proizvoda, a zainteresirani su mogli izmjeriti razinu šećera u krvi te krvni tlak, provjeriti indeks tjelesne mase i dobiti stručne savjete kako poboljšati prehrambene navike.