Podravka je udvostručila iznos koji je prikupljen u posebnoj akciji Vegeta brenda Doniramo i školske kuhinje renoviramo pa će, umjesto inicijalno planiranih tri, svih deset škola finalista dobiti financijska sredstva za uređenje kuhinja i blagovaonica.
Svoje prijave na natječaj Podravke i Vegete za uređenje školskih kuhinja i blagovaonica poslalo je više od 150 škola iz svih dijelova Hrvatske. U razdoblju od 15. veljače do 15. ožujka u spomenutoj akciji od prodaje svakog Vegeta plavog pakiranja za donacije školama izdvojeno je 0,10 eura.
Među pristiglim prijavama škola odabrano je njih deset među kojima su od 20. do 30. ožujka, svojim glasovima na web stranici građani imali priliku odabrati tri škole kojima će biti donirana sredstva prikupljena prodajom Vegeta plavog pakiranja.
Podravka je u konačnici, kako bi pomogla uređenju većeg broja škola od inicijalno planiranog, udvostručila iznos prikupljen posebnom prodajnom akcijom i odlučila pomoći uređenju školskih kuhinja i preostalih sedam škola koje su ušle u finale natječaja.
Tako će Podravka i građani koji su sudjelovali u akciji kupnjom Vegeta plavog pakiranja zajedno donirati 74 tisuće eura za uređenje ukupno deset školskih kuhinja i blagovaonica.
Od toga, tri će škole s najvećim brojem glasova podijeliti sredstva prikupljena prodajnom akcijom, ukupno 37 tisuća eura, dok će na preostale škole, njih sedam, u jednakim dijelovima biti podijeljen preostali iznos.
– Uvođenje besplatnih obroka u sve osnovne škole s pravom je naišlo na široku podršku. Podravka kao kompanija već godinama surađuje s mnogim školama na unapređenju školske prehrane, pa smo i sada ovom inicijativom željeli pomoći u osiguravanju uvjeta da besplatni obroci u što većem broju škola budu kvalitetni i hranjivi – poručila je Sanja Kelek, direktorica marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo.
Podravka, kao društveno odgovorna kompanija, već desetljećima financijski i donacijama proizvoda pomaže mnoge humanitarne, gospodarske, kulturne, sportske i znanstvene projekte diljem Republike Hrvatske, a to će nastaviti činiti i u nadolazećem razdoblju.
Podravka će svoju društveno odgovornu komponentu nastaviti razvijati i kroz kontinuiranu promociju aktivnog načina života, nutritivno uravnotežene i zdravije prehrane, a sve u skladu s nedavno donesenom novom nutritivnom strategijom za razdoblje do 2027. godine.