U današnjem užurbanom životnom tempu pronalaženje vremena za pripremu brzih, kvalitetnih i nutritivno uravnoteženih obroka često predstavlja izazov. Upravo zato, Podravka je razvila novu liniju gotovih krem juha i tekućih temeljaca uz koje priprema kvalitetnih, zdravih i ukusnih obroka nikada nije bila jednostavnija.
Nova linija Podravka gotovih juha pruža idealno rješenje za sve koji žele uživati u okusu prirodne juhe bez dugog boravka u kuhinji. Zahvaljujući praktičnom pakiranju, u samo nekoliko koraka Podravka gotove juhe možete podgrijati na štednjaku ili u mikrovalnoj pećnici.
Pripremljene od sastojaka iznimne kvalitete, s visokim udjelom povrća, nove Podravka gotove juhe omogućuju nam da svakodnevno konzumiramo hranjive i zdrave obroke bez mnogo truda. Proizvode se od fino usitnjenog povrća, a dolaze u četiri varijante: krem juha od bundeve, krem juha od rajčice, krem juha od gljiva i krem povrtna juha. Juhe su bez glutena i ne sadrže dodane pojačivače okusa, boje i konzervanse, a sve su prikladne i za vegetarijance.
Osim gotovih juha, Podravka nudi i novu liniju gotovih tekućih temeljaca – temelj za jednostavno kuhanje s neodoljivim okusom, koji su dostupni u kokošjoj, goveđoj i povrtnoj varijanti. Temeljci sadrže visok udio kvalitetnih sastojaka i povrća, a njihovo praktično pakiranje s čepom omogućuje jednostavno pohranjivanje neiskorištenog dijela temeljca nakon kuhanja. Proizvodi su bez glutena i ne sadrže dodane pojačivače okusa, konzervanse te umjetne arome i boje.
Podravka je 1957. prva u Hrvatskoj počela proizvoditi dehidrirane juhe, a do danas se u njenom bogatom asortimanu nalazi više od 60 različitih okusa juha. Godišnje se pojede stotine milijuna tanjura diljem svijeta. Prilagođavajući se potrebama i navikama modernih potrošača, pritom zadržavajući kvalitetu po kojoj je svjetski poznata, Podravka je prvi proizvođač u Hrvatskoj koji je tržištu odlučio ponuditi gotove krem juhe. Osim toga, Podravka je prva u hrvatskoj prehrambenoj industriji proizvela i liniju gotovih tekućih temeljaca, kako bi potrošačima dodatno olakšali pripremu ukusnih i kvalitetnih jela.
Novi proizvodi u skladu su s novom Nutritivnom strategijom za razdoblje do 2027. godine kojom kompanija sa srcem potvrđuje usmjerenost na zdravu, uravnoteženu te održivu prehranu kroz razvoj novih i inoviranih proizvoda.