-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Podravsko-prigorski turizam

Mihevc: Još uvijek nemamo ponudu kojom bi zadržali turiste
M

Ne propustite

Koprivničko-križevačka županija u 2015. godini bilježi porast dolazaka i noćenja turista u odnosu na godinu prije. Isto tako, pojedinačno porast bilježe i Koprivnica i Križevci, dok je u Đurđevcu vidljiv pad.

Prema podacima Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije, broj dolazaka u 2015. godini na području županije povećan je za devet posto u odnosu na godinu ranije, odnosno zabilježeno je 18.549 dolazaka. Isto tako, veći je i broj noćenja i to za četiri posto, odnosno zabilježeno je 37.099 noćenja u protekloj godini.

– Ono što je dobro je to da iz godine u godinu imamo pozitivan trend – rekao je Zdravko Mihevc, direktor Ureda Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije.

Kada se radi o gradovima, Koprivnica bilježi porast broja dolazaka za 34 posto, odnosno zabilježeno je 9814 dolazaka, ali i porast broja noćenja za 22 posto, odnosno u 2015. godini bilo je 19648 ostvarenih noćenja.

I u Križevcima je zabilježen pozitivan trend rasta pa je tako broj dolazaka turista povećan za 22 posto, odnosno zabilježen je 2131 dolazak. Lani je bilo 4217 noćenja, što je u odnosu na 2014. godinu porast od 24 posto.

S druge strane, Đurđevac bilježi pad u obje kategorije. Tako je lani bilo samo 6204 dolazaka, što je za 18 posto manje u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Zabilježen je i pad broja noćenja za 23 posto, odnosno ukupan broj ostvarenih noćenja bio je 12.625.

Mihevc je izuzetno zadovoljan rastom u Koprivnici i Križevcima, ali zabrinjava ga pad u Đurđevcu. Međutim, kaže da se na ove pokazatelje treba gledati u kontekstu dinamičnosti, što znači da se stvari u ovom sektoru učestalo izmjenjuju. Isto tako, smatra da je potrebno uzeti u obzir situacija u Europi i svijetu, ali i činjenicu da svi koji rade u sektoru turizma imaju svoj udio u konačnim rezultatima.

– Nažalost, nemamo turističkih kapaciteta za atrakcije poput primjerice toplica što ima većina kontinentalnih dijelova Hrvatske. Problem je i što nemamo takvu vrstu ponude koja bi podrazumijevala duži boravak turista u našoj županiji pa to pokušavamo kompenzirati manifestacijama te kulturnim i sportskim skupovima – kazao je Mihevc.

Objasnio je da iako županija ima značajne i prepoznatljive turističke atrakcije poput primjerice naivne umjetnosti ili lova i ribolova, neće biti velikog pozitivnog rasta sve dok se ne nađu ozbiljni investitori za velike projekte poput primjerice već spomenutih toplica koje bi podrazumijevale duži boravak.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×