Podravka je, pohvalil se kompanija, u danskom Kopenhagenu osvojila dvije vrijedne nagrade za svoj projekt Superfoodchef-AI. To je prvi AI asistent u kuhinji, za nutritivno uravnoteženu prehranu koji, pojednostavljeno, radi na principu umjetne inteligencije.
Native Advertising Institute dodjeljuje nagrade najboljima u native oglašavanju na svjetskoj razini. Podravkin projekt prepoznao je u dvije kategorije: Najbolja upotreba AI te Najbolja native marketinška strategije i dodijelio joj dva srebra.
– SuperfoodChef-AI Podravka je razvila u suradnji s agencijom 01 Content & Technology – C3 Croatia i Infobipom, dokaz je kako i tradicionalna industrija poput prehrambene prisvaja nove, moderne alate, ide u korak s vremenom, prepoznaje potencijalne prilike i utire put daljnjem napretku – rekli su u kompaniji.
Prvi AI asistent u kuhinji
Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki navela je kako inovativnim projektom SuperfoodChef-AI Podravka i Coolinarika ponovno su se dokazale kao predvodnice trendova, posebno u području digitalnog marketinga i načinu na koji kroz nove tehnologije prepoznajemo i odgovaramo na potrebe naših korisnika – rekla je Latković Kozarac koja je održala i predavanje u sklopu Native Advertising Days konferencije.
Coolinarika je, inače prigrlila umjetnu inteligenciju i korisničko iskustvo podigla na višu razinu. Istaknula je kako je implementacija SuperfoodChef-AI-a značajno unaprijedila interakciju s korisnicima, omogućujući im personalizirana iskustva i relevantne sadržaje koji zadovoljavaju njihove specifične potrebe i preferencije.
SuperfoodChef-AI je prvi AI asistent u prehrambenoj industriji u regiji.