Podravkina kulinarska web stranica Coolinarika.com proslavila je u petak sedmi rođendan. Prigodna proslava održana je u Koprivnici u društvu 50-ak korisnika Coolinarke, koja na taj način nastavlja praksu okupljanja svojih korisnika u duhu svog slogana “Hrana, zabava, druženje – uvijek sa srcem”.
Povodom rođendana, Coolinarka je također lansirala redizajniranu web stranicu na internetu.
Od pojavljivanja na internetskom prostoru 2003. godine pozicionirala se kao jedna od prvih hrvatskih kulinarskih web destinacija, otvorena prema svojim korisnicima. Rekonstrukcija stranica Coolinarika.com temeljila se na četiri važna segmenta – korisničkim osobnim stranicama, sadržajima, komunikaciji i pretraživanju. Pri tome treba naglasiti aktivno sudjelovanje korisnika koji su svojim prijedlozima i idejama doprinijeli novom i funkcionalnijem izgledu Coolinarike. Na redizajnu stranica, zajedno s uredništvom Coolinarike, radila je agencija Web Burza, koja je zaslužna za analizu, projektiranje i produkciju najvažnijeg regionalnog web medija na području hrane i kulinarstva.
Nakon sadašnje obnove stranica www.coolinarika.com će postati digitalni dom na temu hrane i kuhanja za 4 milijuna jedinstvenih mjesečnih korisnika čime Podravka ima mogućnost direktnog komuniciranja sa svojim potrošačima s ciljem kvalitetnije i usmjerenije marketinške promocije svojih brandova i stvaranja izuzetne lojalnosti. Samim time korisnici Coolinarike postaju najjači promotori Podravke i Coolinarike.
Coolinarika danas ima 46 tisuća aktivnih registriranih korisnika, više od 70 tisuća recepata i 5,7 milijuna posjeta mjesečno.