Nadvožnjak Lepavina posljednja je u nizu građevina puštena u promet u sklopu projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica.
Cijeli projekt, doznajemo, odvija se prema planu, a plodovi napornog rada izvođača, turskog Cengiza, vidljivi su na svakom koraku.
Do sada je, kazali su nam u HŽ Infrastrukturi, izvedeno ukupno 70 posto predviđenih radova na trasi, a trenutno su u tijeku radovi na pruzi te na objektima duž čitave trase, odnosno na vijaduktima, nadvožnjacima, podvožnjacima, mostovima, galeriji, pothodnicima, kolodvorima i stajalištima. U promet je dosad pušteno 18,7 km novog kolosijeka.
Radovima su zadovoljni i stanari uz samu trasu izgradnje.
– Turski izvođač radi bez greške. Oko nas je svakodnevno mnogo kamiona, no svjesni smo da se raditi mora. Pohvaljujemo što se brinu o nama tako što svakodnevno polijevaju gradilište kako se ne bi prašilo, a kamioni ne jure, uvijek voze polako i pametno. Također, imamo i dobru komunikaciju s inženjerima koji nas posjećuju i izvještavaju o tijeku radova – kazali su nam mještani Malog Poganca, kuća uz samu prometnicu.
– Nakon internoga tehničkog pregleda i puštanja nadvožnjaka Lepavina 1 u promet, izvođač će započeti s izvođenjem radova na pristupnim cestama do nadvožnjaka, za koje se tehnički pregled očekuje krajem ove godine. Od ukupno 11 denivelacija u sklopu projekta, u promet cestovnih vozila i pješaka trebaju još biti pušteni nadvožnjak Lepavina 2 i pješački pothodnik Danica koji su u visokome stupnju dovršenosti. Do sada su za tri objekta, nadvožnjake Šodericu, Novo Drnje i Sokolovac, ishođene uporabne dozvole te se očekuje njihova skora primopredaja javnopravnim tijelima (Županijska uprava za ceste) na daljnje upravljanje – kazali su u HŽ Infrastrukturi uz napomenu kako u sljedećem periodu preostaje provođenje tehničkih pregleda preostalih objekata u skladu s dinamikom izvođenja radova jer je završetak većine objekata sa svim pristupnim cestama vezan uz preusmjeravanje prometa na novoizgrađenu prugu i završetak radova na pristupnim cestama.
– Do kraja godine očekuje se preusmjeravanje prometa na novoizgrađeni kolosijek na dionici Križevci – Koprivnica u ukupnoj duljini od 17 kilometara otvorene pruge i završetak svih radova na dionici Koprivnica – državna granica te otvaranje za promet novoizgrađenog kolodvora Novo Drnje sa šest interoperabilnih kolosijeka, čime će za promet biti otvoreno dodatnih 10,5 kilometara otvorene pruge. Po završetku projekta putnički vlakovi prometovat će dionicom brzinom do 160 km/h – zaključuju u HŽ Infrastrukturi.