1.8 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Inovativna platforma

Građani odsad u svakom trenutku mogu pratiti rad gradske uprave, svi projekti na jednom mjestu
G

Naš cilj je omogućiti građanima brži, jednostavniji i transparentniji pristup svim informacijama i uslugama koje pružamo. Nadam se da ćemo ostati predvodnik u transparentnosti, ali i u provedbi europskih projekata - kazao je gradonačelnik Dubravko Bilić

Ne propustite

Grad Ludbreg postao je prvi grad u Hrvatskoj koji uvodi potpunu transparentnost kroz platformu e-Projekti. Ova inovativna platforma omogućava građanima jednostavan i jasan uvid u sve projekte koje Grad provodi, uključujući detalje o napretku, financijama te ostalim relevantnim informacijama. Građani sada mogu u svakom trenutku pratiti rad gradske uprave putem poveznice projekti.ludbreg.otvorenigrad.hr.

– U sklopu velikog projekta digitalizacije javne uprave jedan od elemenata je i transparentnost za koju već godinama od Ministarstva financija dobivamo najvišu ocjenu. Ovom novom platformom sve što smo godinama radili stavljeno je na jedno mjesto. Olakšana je komunikacija s gradskom upravom pa tako sada naši sugrađani imaju dodatnu mogućnost postavljati upite te slati zahtjev bez da osobno dolaze – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Dodaje kako su posebno ponosni što kroz platformu svi mogu na dnevnoj bazi vidjeti u kojoj su fazi projekti.

– Brojni koraci iza projekata našim sugrađanima ostaju nevidljivi, a sada je to sve prikazano od ideje pa do same finalizacije. Svaki projekt iziskuje puno pažnje kroz sve segmente koji se prolaze – objašnjava gradonačelnik.

Osim uvođenja e-Projekata, Grad Ludbreg poduzima dodatne korake ka digitalizaciji i olakšavanju pristupa uslugama građanima. Sada, putem sustava e-Građani, građani mogu podnijeti niz zahtjeva bez potrebe za dolaskom u gradsku upravu. Ova usluga obuhvaća:

  • Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju ili izlaganje na javnoj površini
  • Zahtjev za izdavanje rješenja za prodaju na privatnoj površini
  • Zahtjev za pristup informacijama
  • Zahtjev za dodjelu učeničkih ili studentskih stipendija
  • Zahtjev za korištenje vatrogasnih ili društvenih domova
  • Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija
  • Zahtjev za izvod iz prostorno planske dokumentacije
  • Zahtjev za izdavanje potvrde o statusu i namjeni zemljišta
  • Zahtjev za davanje suglasnosti za prekop, odnosno zauzimanje nerazvrstane ceste ili zaštitnog pojasa

Ovaj sustav dodatno olakšava komunikaciju građana s gradskom upravom, omogućujući brže i jednostavnije rješavanje administrativnih postupaka.

– Digitalizacija grada je ključna za modernizaciju naših usluga. Naš cilj je omogućiti građanima brži, jednostavniji i transparentniji pristup svim informacijama i uslugama koje pružamo. Nadam se da ćemo ostati predvodnik u transparentnosti, ali i u provedbi europskih projekata – dodao je gradonačelnik.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

HŽ nastavlja s rušenjem vlastitih rekorda traljavosti, čitatelj: Ovoga nema ni u Bangladešu, već drugi dan zaredom vlak kasni više od sat vremena

Kada čovjek pomisli da ne može gore, dragi naš HŽ uspije opravdati svoju reputaciju i pokazati, da s njima...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×