Dječja hrana Lino treći se put okrunila priznanjem Trusted brand kojeg na temelju ocjena svojih čitatelja dodjeljuje časopis Reader’s Digest. Riječ je o jednom od najvećih europskih istraživanja o povjerenju potrošača prema robi široke potrošnje organiziranome u 16 zemalja.
Da su Lino proizvodi zdrave, kvalitetne i jedinstveno ukusne poslastice procijenili su i anketirani čitatelji Reader’s Digesta koji su ovom Podravkinom brandu dali najviše ocjene.
Time je dječja hrana Lino potvrdila povjerenje koja godinama ima kod potrošača jer prilikom izbora marke proizvoda na prvo se mjesto stavljaju tradicija i višegodišnja vjernost istim brandovima.
Inače, Lino obuhvaća širok asortiman proizvoda dječje hrane, kremastih namaza i žitarica za djecu. Spojem iskustva, tradicije i najnovijih spoznaja u prehrani predstavlja siguran, pouzdan i kvalitetan prvi izbor za prehranu djeteta. Lino proizvodi prate mališane u odrastanju i osiguravaju da dijete raste zdravo i s puno energije.
Proizvodi pod markom Lino izvoze se u dvadesetak zemalja, a lidersku poziciju osim u Hrvatskoj imaju i na ostalim tržištima jugoistočne Europe.
Hrvatska je u istraživanje Reader’s Digesta uključena od 2007. godine, a Trusted brand je osvojio 21 domaći i 13 stranih brandova u 35 kategorija proizvoda i usluga. Tom nagradom već su prijašnjih godina uz Lino, nagrađene i Podravka juhe te Vegeta.