Rezultati najnovijeg istraživanje koje je provela jedna od vodećih globalnih istraživačkih agencija Ipsos potvrdili su kako je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.
Unutar liste TOP50 najjačih brandova u Hrvatskoj našli su se i drugi Podravkini proizvodi poput Dolcele, Lino lade i Podravka juha.
Međunarodna agencija Ipsos do rezultata istraživanja došla je opsežnim ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola.
Izračunom jedinstvenog brand score indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda mjeri se snaga pojedinog branda na tržištu.
Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga.
Ovisno o pojedinom tržištu, BRANDpuls istraživanje u II.valu 2016.godine obuhvatilo je između 1.200 do 1.600 brandova te između 50 do 80 kategorija široke potrošnje.