Ono o čemu se već godinama priča, a čija je budućnost neizvjesna, autocesta je od Zagreba do Koprivnice. Ministar Maras tijekom jučerašnjeg posjeta rekao je kako je logičan izbor – brza cesta.
Nakon što je bivši premijer Sanader u travnju 2009. otvorio radove, oni do danas nisu mnogo napredovali. Kako saznaje Glas Podravine, Hrvatske autoceste su Ministarstvu prometa dostavile prijedlog plana gradnje za ovu godinu prema kojem će se ukinuti projekt izgradnje autoceste prema Bjelovaru i Križevcima.
No, radovi još uvijek traju – izgradnja prve dionice od Gradeca do Križevaca je u tijeku. Oni upoznati sa situacijom na terenu kažu da bi mogli završiti u roku 22 mjeseca te kako zaustavljanje radova nema smisla jer bi se stvorili dodatni troškovi održavanja ceste.
Logičan izbor – brza cesta
Tijekom jučerašnjeg posjeta ministra Marasa župan Darko Koren upozorio je na ovaj problem i potrebu izgradnje bilo brze ceste, bilo autoceste. ‘Naravno da je povezivanje Koprivnice jedan od prioriteta koji će Vlada imati.’, rekao je Maras. Kaže kako je to bio prioritet i prethodnih vlada, ali kako se nije puno napravilo. ‘Kad dolazim u Koprivnicu biram smjerove, a ovako ću imati logičan izbor – brzu cestu za Koprivnicu.’, rekao je Maras.
Očito je dakle kako se ova Vlada odlučila za promjenu plana te izgradnju onog za što se i u opoziciji zalagala – brzu cestu do Koprivnice. No, ostaje vidjeti hoće li sve ostati samo na ideji ili će se krenuti i u realizaciju.