Alati za rad na daljinu, ali i inovacije poput mobilnog bankarstva, bankama omogućuju gotovo nesmetano poslovanje, o čemu svjedoče brojne banke u današnje vrijeme.
No, s druge strane, iako i imaju ovakvu mogućnost poslovanja, postoje naravno i građani koji tu uslugu ne koriste. Provjerili smo kakve mjere su poduzele određene banke u našoj županiji, a u cilju sprječavanja pojave koronavirusa.
– Savjetujemo vam da ovih dana sve bankarske aktivnosti koje možete, obavite putem usluga mBanking i NetBanking koje vam stoje na raspolaganju i rade bez smetnji. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice – stoji na službenoj stranici Erste banke, a kako nam javljaju čitatelji iz Đurđevca, tamo je jučer u banku istovremeno ulazilo po dvoje ljudi.
Ispred poslovnice Addiko banke u Koprivnici sreli smo nekolicinu sugrađana pred bankom u društvu djelatnice, odnosno zaštitarke, čekaju na svoj red kako bi obavili sve što trebaju, a u banku ulaze jedan po jedan. Ulaska u banku bez dopuštenja zaštitarke Danijele nije moguć.
– Ma, i paše nam ovo stajanje na suncu, super je što su uveli pravilo da idemo jedan po jedan unutra. Ljudi se ne “gužvaju”, ovo je sasvim u redu – rekla je sugrađanka Ljubica.
Podravska banka također je zamolila svoje klijente da sve što mogu odrade putem online aplikacija.
– S obzirom na okolnosti i upozorenje izdano od strane Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske i Svjetske zdravstvene organizacije, molimo Vas da čuvate svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih. Kako bi Vam pružili maksimalnu sigurnost i povjerenje te nesmetano poslovanje, pozivamo Vas da ovih dana svoje bankarske aktivnosti, kada je moguće, obavljate putem online aplikacija POBAklik, mPoba i POBA eBroker koje Vam stoje na raspolaganju i rade bez smetnji. Ukoliko je Vaš dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno Vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice – piša na stranicama Podravske banke.
Ako putem interneta posjetite stranicu Privredne banke Zagreb, odmah će vam se pojaviti obavijest kojom se obraćaju svojim klijentima.
– Cijenjeni klijenti, zbog pojačanih preventivnih mjera zaštite od koronavirusa preporučujemo da u narednom razdoblju više koristite našu mrežu bankomata i usluge PBZ digitalnog bankarstva. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, molimo da u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice – priopćili su i PBZ-a.
Istina je da digitalne tehnologije općenito olakšavaju poslovanje, kako iz perspektive klijenata i njihovog korisničkog iskustva, tako i dostupnih mogućnosti interne organizacije rada. Osim redovnih usluga internetskog i mobilnog bankarstva, kao pozitivan primjer može se izdvojiti usluga tzv. udaljenog savjetovanja, odnosno videopoziva korištenjem pametnog telefona, računala, laptopa ili tableta, namijenjena za male poduzetnike.
U svakom slučaju, ovih dana razmišljajte o sebi, svojim bližnjima, svojim sugrađanima, a u ovom slučaju i zaposlenicima raznih poslovnica banaka diljem županije. Pratite njihove upute i ako je moguće sve rješavajte putem bankomata, online aplikacija i telefonom.