Jedanaest mjeseci nakon što je svoj novi vizualni identitet javnosti otkrila matična kompanija Podravka, danas je to isto napravila njena sestrinska kompanija Belupo!
Na dizajnu loga kompanije, ali i čitavoj priči oko novog identiteta radili su u poznatoj zagrebačkoj ageniciji Bruketa&Žinić&Grey, uz djelatnike Belupa i Podravke. Predsjednik Uprave Belupa Hrvoje Čeović istaknuo je kako je novi korporativni identite kompanije posljednja u nizu serije promjena u cilju razvoja postojećih i otvaranja novih tržišta.
– Mnogo smo radili da kompanije bude i efikasnija u svim područjima poslovanja. Mogu sa zadovoljstvom reći da to sada daje rezultate. Sve to nam daje elan da nastavimo biti ambiciozni i da budemo jedna od najznačajnijih farmaceutskih kompanija u regiji – kazao je Čeović i dodao kako im novi korporativni identitet daje okvir u toj novoj ambiciji i na najbolji način artikulira način na koji žele predstaviti Belupo javnosti.
Čitavu prezentaciju, kako je uopće došlo do krajnjeg rezultata, održao je dizajner i jedan od vlasnika agencije Davor Bruketa, dok je direktorica korporativnog marketinga Podravke Sanja Garaj Miloš navela kako je, nakon siječanjskog predstavljanja vizualnog identiteta Podravke bilo logično godinu završiti s istom pričom u Belupu.
– Nakon što smo novi identitet kompanije aplicirali na naše publikacije ali i zgrade, možemo reći kako smo se svi već saživjeli s njime. Nekako nam je i bolje legao nego onaj prethodni – kazala je i istaknula kako novi identitet ne dijeli s Podravkom samo boju i tipografiju nego i pozitivne vrijednosti koje cijela Grupa nastoji promovirati.
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke na kraju je kazala kako je njen cilj jaka Grupa Podravka, a koju čine kvalitetni kadrovi i snažni segmenti, kojih je dio i Belupo.
– Sigurna sam da će Belupo nastaviti s rastom kao što je to slučaj posljednjih godina, ali i ući u neke nove poslovne projekte i poduhvate. Osim toga očekujem da i ovi prostori u kojima se nalazimo (stara upravna zgrada na Danici op.a.) dobiju novo ruho, kao i ovdašnji okoliš – kazala je Dalić te istaknula kako se novim vizualnim identitetom želi postići da kompanija bude vidljivija i u javnom prostoru, kao sastavnica Grupe Podravka.