U Upravnoj zgradi Carlsberga Croatia danas je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljen prvi Izvještaj o društveno odgovornom poslovanju ove komapnije za 2010. godinu. Izvještaj su predstavili direktor proizvodnje Vlado Sobota i direktorica komunikacija Nina Butić Ivanković te su ujedno obznanili šest ključnih Politika koje Carlsberg primjenjuje o poslovanju.
Prva je Politika o zaštiti radnih i ljudskih prava koja štiti zaposlenike od bilo kakvog oblika uznemiravanja te im pruža jednake mogućnosti za profesionalno usavršavanje i napredovanje.
– To samo potvrđuje podatak da u Upravi naše kompanije radi 57% muškaraca i 43% žena – rekla je Butić Ivanković.
Zahvaljujući Politici angažmana u zajednici kompanija prepoznaje svoj utjecaj i priliku da se angažira i osigura pzitivan doprinos. Dobar primjer ove politike je i Dan otvorenih vrata koji je prošle godine održan, a u kojem je nekoliko stotina građana Koprivnice, ali i Zagreba posjetilo Carlsberg Croatiu.
– Posjetitelje smo upoznali s procesom proizvodnje naših pića, a sličnu stvar mislimo napraviti i ove godine. Naime, prošle je godine taj Dan bio povezan uz Renesansni festival i vozio je bespaltni Pan vlak iz Zagreba kojim je doputovalo 300-tinjak Zagrepčana. Ove godine također imamo ideju za tim vlakom, ali ćemo pokušati organizirati prijevoze i iz ostalih gradova, a ne samo iz Zagreba – najavila je direktorica komunikacija.
Politika marketinškog komuniciranja je filozofija koja usmjerava čitav marketing Carlsberga Croatie. Naime, ova politika podržava odgovorno konzumiranje piva, a već niz godina provodi i akciju „Nemoj piti i voziti“.
Slijedeća na redu je Politika poslovne etike čiji je osnovni cilj osigurati etično poslovno ponašanje.
– Kako bi se osigurala potpuna predanost ovoj Politici uspostavljen je sustav Zviždač, a može ga koristiti svaki zaposlenik koji želi prijaviti ili sumnja u neke nepravilnosti – objasnila je Butić Ivanković.
Jedina hrvatska pivovara s certificiranim sustavom upravljanja
Peta politika je Politika zdravlja i sigurnosti, a ona postavlja visoke standarde kroz certificirani OHSAS 18001 sustav čijom je implementacijom Carlsberg Croatia postala jedina hrvatska pivovara s certificiranim sustavom upravljanja.
Zadnju, Politiku zaštite okoliša predstavio je direktor Sobota koji je rekao kako održivost okoliša igra važnu ulogu u njihovom poslovanju.
– Većina naših sirovina i sastojaka je izravno iz prirode, pa stoga stalno tražimo nove načine za smanjivanje našeg utjecaja na klimu i okoliš. Podaci za 2010. godinu ukazuju na smanjenje potrošnje toplinske energije i vode za 10% u odnosu na 2009., a to smanjenje potrošnje energije rezultiralo je i smanjenjem emisije u zraku – rekao je Sobota te ponosno zaključio da Carlsberg Croatia sa nizom zelenih aktivnosti i projekata promovira ekologiju na najbolji mogući način.